Guia docente 2012_13
E. S. de Enxeñaría Informática
Grao en Enxeñaría Informática
 Materias
  Matemáticas: Álxebra lineal
   Competencias de materia
Resultados previstos na materia Tipoloxía Resultados de Formación e Aprendizaxe
Ser capaz de comunicar con efectividade ideas e proxectos.
saber
saber facer
Saber estar / ser
A1
A12
B1
B2
B13
B18
Argumentar e xustificar loxicamente opinións e decisións.
saber
saber facer
Saber estar / ser
A1
A4
A12
B9
B10
B13
B16
B18
Obter habilidades de aprendizaxe necesarias para estudos posteriores.
saber
saber facer
Saber estar / ser
A1
A4
A12
B7
B13
B18
Ter iniciativa para propoñer alternativas a solucións xa atopadas.
saber
saber facer
Saber estar / ser
A1
A12
B8
B13
B18
Saber buscarlles solucións algorítmicas aos problemas que foron formulados e valorar a idoneidade das respostas.
saber facer
Saber estar / ser
A12
B1
B8
B10
Desenvolver capacidades para determinar os requisitos que condicionan a posibilidade de encontrar solucións a problemas concretos.
saber
saber facer
Saber estar / ser
A1
A12
B1
B2
B5
B7
B8
B13
B18
Saber prolongar as teorías de base ata as aplicacións que lle interese.
saber
saber facer
Saber estar / ser
A1
B5
B11
B13
B18
B20
Saber usar de forma apropiada teorías, procedementos e ferramentas matemáticas no desenvolvemento profesional.
saber
saber facer
Saber estar / ser
A1
A4
A12
B5
B7
B13
B18
B20
Comprender e aplicar as transformacións xeométricas máis habituais, así como as figuras do plano e do espazo que se enmarcan nesta materia.
saber
saber facer
Saber estar / ser
A1
B8
B13
B16
B18
Comprender as nocións de semellanza, equivalencia e ortogonalidade.
saber
Saber estar / ser
A1
B8
B13
B16
B18
Coñecer as xeneralizacións dos coñecementos adquiridos na anterior etapa.
saber
Saber estar / ser
A1
B8
B13
B16
B18
Coñecer as aplicacións xeométricas cando estas sexan posibles.
saber
saber facer
A1
B8
B13
B16
B18
Adquirir os coñecementos matemáticos necesarios para teorías de control automático, de sistemas e de comunicacións, e para xeometría computacional.
saber
Saber estar / ser
A1
B8
B13
B16
B18
Saber utilizar e interpretar ferramentas de software matemático.
saber
saber facer
Saber estar / ser
A1
A3
A4
B4
B8
B9
B13
B16
B18
Afianzar a teoría de conxuntos, a álxebra vectorial, a noción de linearidade e a álxebra matricial.
saber
Saber estar / ser
A1
B8
B13
B16
B18
Entender os razoamentos de tipo alxébrico máis comúns.
saber
Saber estar / ser
A1
B8
B13
B16
B18
Aplicar a Álxebra Lineal a problemas da Informática.
saber facer
Saber estar / ser
A1
A3
A12
B8
B13
B16
B18
Dominar as estruturas alxébricas que teñen especial interese pola súa utilidade no estudo de estruturas de datos e información, metodoloxía da programación e linguaxes informáticas.
saber
Saber estar / ser
A1
B8
B13
B16
B18
Adquirir conceptos, procedementos e estratexias da Álxebra Lineal que teñan aplicación na Informática.
saber
Saber estar / ser
A1
A3
A12
B8
B13
B16
B18
Identificar e analizar criterios e especificacións axeitados a problemas concretos
saber
Saber estar / ser
A12
B8
B9
B11
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000