Resultados previstos na materia |
Tipoloxía |
Resultados de Formación e Aprendizaxe |
Ser capaz de comunicar con efectividade ideas e proxectos. |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A1 A12
|
B1 B2 B13 B18
|
Argumentar e xustificar loxicamente opinións e decisións. |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A1 A4 A12
|
B9 B10 B13 B16 B18
|
Obter habilidades de aprendizaxe necesarias para estudos posteriores. |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A1 A4 A12
|
B7 B13 B18
|
Ter iniciativa para propoñer alternativas a solucións xa atopadas. |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A1 A12
|
B8 B13 B18
|
Saber buscarlles solucións algorítmicas aos problemas que foron formulados e valorar a idoneidade das respostas. |
saber facer | Saber estar / ser |
|
A12
|
B1 B8 B10
|
Desenvolver capacidades para determinar os requisitos que condicionan a posibilidade de encontrar solucións a problemas concretos. |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A1 A12
|
B1 B2 B5 B7 B8 B13 B18
|
Saber prolongar as teorías de base ata as aplicacións que lle interese. |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A1
|
B5 B11 B13 B18 B20
|
Saber usar de forma apropiada teorías, procedementos e ferramentas matemáticas no desenvolvemento profesional. |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A1 A4 A12
|
B5 B7 B13 B18 B20
|
Comprender e aplicar as transformacións xeométricas máis habituais, así como as figuras do plano e do espazo que se enmarcan nesta materia. |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A1
|
B8 B13 B16 B18
|
Comprender as nocións de semellanza, equivalencia e ortogonalidade. |
|
A1
|
B8 B13 B16 B18
|
Coñecer as xeneralizacións dos coñecementos adquiridos na anterior etapa. |
|
A1
|
B8 B13 B16 B18
|
Coñecer as aplicacións xeométricas cando estas sexan posibles. |
|
A1
|
B8 B13 B16 B18
|
Adquirir os coñecementos matemáticos necesarios para teorías de control automático, de sistemas e de comunicacións, e para xeometría computacional. |
|
A1
|
B8 B13 B16 B18
|
Saber utilizar e interpretar ferramentas de software matemático.
|
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A1 A3 A4
|
B4 B8 B9 B13 B16 B18
|
Afianzar a teoría de conxuntos, a álxebra vectorial, a noción de linearidade e a álxebra matricial. |
|
A1
|
B8 B13 B16 B18
|
Entender os razoamentos de tipo alxébrico máis comúns. |
|
A1
|
B8 B13 B16 B18
|
Aplicar a Álxebra Lineal a problemas da Informática. |
saber facer | Saber estar / ser |
|
A1 A3 A12
|
B8 B13 B16 B18
|
Dominar as estruturas alxébricas que teñen especial interese pola súa utilidade no estudo de estruturas de datos e información, metodoloxía da programación e linguaxes informáticas. |
|
A1
|
B8 B13 B16 B18
|
Adquirir conceptos, procedementos e estratexias da Álxebra Lineal que teñan aplicación na Informática. |
|
A1 A3 A12
|
B8 B13 B16 B18
|
Identificar e analizar criterios e especificacións axeitados a problemas concretos |
|
A12
|
B8 B9 B11
|