Guia docente 2012_13
Facultad de Ciencias de la Educación
Máster Universitario en Investigación Psicosocioeducativa con Adolescentes en Contextos Escolares
 Materias
  Convivencia e Resolución de Conflitos nos Centros Ecolares de Educación Secundaria
   Competencias de materia
Resultados previstos na materia Tipoloxía Resultados de Formación e Aprendizaxe
Coñecer as características socioeducativas dos centros escolares de educación secundaria e a normativa específica pola que se regula a convivencia escolar.
saber
A4
A7
A14
A19
A20
B1
Vincular a realidade escolar cos contextos sociais onde se desonvolve e se circunscribe.
saber
saber facer
A2
A8
A14
A25
B3
Adquirir instrumentos conceptuais e metodolóxicos que faciliten a análise e reflexión sobre a xestión da convivencia escolar.
saber
saber facer
A1
A3
A19
B4
Coñecer os supostos teóricos, pedagóxicos, culturais, políticos e lexislativos que están na base dos procesos de intervención socioeducativa.
saber
A1
A4
B5
Desenvolver habilidades, técnicas e estratexias que permitan afrontar e resolver os conflitos escolares.
saber facer
Saber estar / ser
A4
A19
A22
A23
B3
Desenvolver capacidades básicas de análise, síntese e comentario de documentos (escritos e orais) sobre experiencias de mediación escolar
saber facer
Saber estar / ser
A4
A7
A14
A21
A35
B3
Promover actividades que fomenten a convivencia, a integración e a participación dos alumnos e as alumnas no seu propio proceso de aprendizaxe
Saber estar / ser
A20
A23
A35
B4
Identificar, coñecer, valorar e poñer en contacto ó alumnado coas institucións educativas actuais.
saber
Saber estar / ser
A2
A5
A19
A35
B4
B5
Potenciar as relacións interpersoais, desenvolver habilidades de comunicación interpersoal, solidariedade e empatía.
Saber estar / ser
A20
A35
A43
B4
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000