2. A ESCOLA COMO INSTRUMENTO DE DESENVOLVEMENTO COMUNITARIO E DE COMPENSACIÓN DAS DESIGUALDADES |
2.1.- A organización de centros dende perspectivas participativas e comunitarias
2.2.-Grupos cívicos: Proyecto Atlántida
|
3. A MINORÍA XITANA E A EDUCACIÓN COMPENSATORIA
|
3.1.Contextualización do alumnado xitano (escolarización, absentismo, fracaso escolar, abandono...)
3.2.Interación Maioría - -Minoría (percepcións, estereotipos, prexuizos e relacións de poder). 3.3.Procesos de adaptación e cambio cultural (mecanismos de adaptación e supervivencia)3.4.Análise da desventaxa socio-cultural. 3.5.Condicións da Educación Compensatoria. Educación Preventiva |
4. A EDUCACIÓN COMO INSTRUMENTO DE REDUCCIÓN DE ESTEREOTIPOS E PREXUIZOS SOCIO-ECONÓMICOS E COMPENSACIÓN DE DESIGUALDADES |
4.1. A Categorización social e a súa relación con estereotipos e prexuizos
4.2. Relacións entre estereotipos, actitudes e prexuizos respecto ás desigualdades
sociais e económicas.
4.3. Reducción de estereotipos e prexuizos no ámbito da educación compensatoria.
Técnicas. A aprendizaxe colaborativa/cooperativa en grupo como ferramenta de intervención na compensación de desigualdades na educación.
|