Aplicar o concepto de educación compensatoria.
Identificar a organización educativa como un instrumento de compensación das desigualdades de tipo social, cultural e educativa.
Deseñar estratexias eficaces para a compensación das desigualdades. |
saber | saber hacer | Saber estar /ser |
|
A5 A14
|
B4
|
(*). Coñecer a lexislación básica referida á educación compensatoria 1.b. Identificar os recursos comunitarios que poden ser de utilidade de cara a unha máis eficaz educación compensatoria
. Aplicar o concepto de educación compensatoria.
. Identificar a organización educativa como un instrumento de compensación das desigualdades de tipo social, cultural e educativa.
. Deseñar estratexias eficaces para a compensación das desigualdades.
. Saber contextualizar ao alumnado xitano (escolarización, absentismo, fracaso escolar, abandono...)
.Comprender a Interación Maioría - -Minoría (percepcións, estereotipos, prexuizos e relacións de poder)
. Reflexionar sobre os procesos de adaptación e cambio cultural (mecanismos de adaptación e supervivencia).
. Saber analizar situacións de desventaxa socio-cultural.
. Saber planificar condicións da Educación Compensatoria e Educación Preventiva |
saber | saber hacer | Saber estar /ser |
|
A12 A16
|
B2
|
(*). Saber analizar situacións de desventaxa socio-cultural.
. Saber planificar condicións da Educación Compensatoria e Educación Preventiva |
saber | saber hacer | Saber estar /ser |
|
A5 A15
|
B4
|
(*)Apreciar a importancia e a relación dos estereotipos coas actitudes e os prexuizos, así como dos factores explicativos dos mesmos.
Estar familiarizado coas principais técnicas para reducir estereotipos e prexuizos no ámbito da diversidade en contextos educativos e de compensación das desigualdades na educación.
Desenvolver habilidades e destrezas para facer frente a casos concretos de reducción de estereotipos e prexuizos sociais e económicos a distintos niveis, no ámbito da compensación de desigualdades na educación.
Saber aplicar técnicas concretas de aprendizaxe colaborativa-cooperativa en grupo como instrumento de compensación de desigualdades na educación.
|
saber | saber hacer | Saber estar /ser |
|
A16 A18
|
|