Guia docente 2012_13
Facultade de Ciencias da Educación
Máster Universitario en Intervención Multidisciplinar na Diversidade en Contextos Educativos
 Materias
  Compensación das Desigualdades na Educación
   Competencias de materia
Resultados previstos na materia Tipoloxía Resultados de Formación e Aprendizaxe
Coñecer a lexislación básica referida á educación compensatoria Identificar os recursos comunitarios que poden ser de utilidade de cara a unha máis eficaz educación compensatoria
saber
saber facer
A1
A8
A9
Aplicar o concepto de educación compensatoria. Identificar a organización educativa como un instrumento de compensación das desigualdades de tipo social, cultural e educativa. Deseñar estratexias eficaces para a compensación das desigualdades.
saber
saber facer
Saber estar / ser
A5
A14
B4
Saber contextualizar ao alumnado xitano (escolarización, absentismo, fracaso escolar, abandono). Comprender a Interación Maioría - -Minoría (percepcións, estereotipos, prexuizos e relacións de poder). Reflexionar sobre os procesos de adaptación e cambio cultural (mecanismos de adaptación e supervivencia). Reflexionar sobre os procesos de adaptación e cambio cultural (mecanismos de adaptación e supervivencia).
saber
saber facer
Saber estar / ser
A12
A16
B2
Saber analizar situacións de desventaxa socio-cultural. Saber planificar condicións da Educación Compensatoria e Educación Preventiva
saber
saber facer
Saber estar / ser
A5
A15
B4
Comprender os fenómenos da categorización social, e a relación dos estereotipos e prexuizos coa percepción social e discriminación social.Comprender a importancia dos estereotipos e prexuizos como fonte de discriminación e perpetuación de desigualdades sociais e económicas.Apreciar a importancia e a relación dos estereotipos coas actitudes e os prexuizos, así como dos factores explicativos dos mesmos.
saber
saber facer
Saber estar / ser
A2
A3
A16
B2
Estar familiarizado coas principais técnicas para reducir estereotipos e prexuizos no ámbito da diversidade en contextos educativos e de compensación das desigualdades na educación. Desenvolver habilidades e destrezas para facer frente a casos concretos de reducción de estereotipos e prexuizos sociais e económicos a distintos niveis, no ámbito da compensación de desigualdades na educación. Saber aplicar técnicas concretas de aprendizaxe colaborativa-cooperativa en grupo como instrumento de compensación de desigualdades na educación.
saber
saber facer
Saber estar / ser
A16
A18
Manexar e xestionar a comunicación e o coñecemento, co fin de afianzar a aprendizaxe autónoma
saber facer
A5
A10
B5
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000