Aplicar o concepto de educación compensatoria.
Identificar a organización educativa como un instrumento de compensación das desigualdades de tipo social, cultural e educativa.
Deseñar estratexias eficaces para a compensación das desigualdades. |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A5 A14
|
B4
|
Saber contextualizar ao alumnado xitano (escolarización, absentismo, fracaso escolar, abandono). Comprender a Interación Maioría - -Minoría (percepcións, estereotipos, prexuizos e relacións de poder). Reflexionar sobre os procesos de adaptación e cambio cultural (mecanismos de adaptación e supervivencia). Reflexionar sobre os procesos de adaptación e cambio cultural (mecanismos de adaptación e supervivencia). |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A12 A16
|
B2
|
Saber analizar situacións de desventaxa socio-cultural.
Saber planificar condicións da Educación Compensatoria e Educación Preventiva |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A5 A15
|
B4
|
Estar familiarizado coas principais técnicas para reducir estereotipos e prexuizos no ámbito da diversidade en contextos educativos e de compensación das desigualdades na educación.
Desenvolver habilidades e destrezas para facer frente a casos concretos de reducción de estereotipos e prexuizos sociais e económicos a distintos niveis, no ámbito da compensación de desigualdades na educación.
Saber aplicar técnicas concretas de aprendizaxe colaborativa-cooperativa en grupo como instrumento de compensación de desigualdades na educación.
|
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A16 A18
|
|