Resultados previstos na materia |
Tipoloxía |
Resultados de Formación e Aprendizaxe |
Adquirir hábitos e destrezas para a aprendizaxe autónoma, creativa e cooperativa, e promovelos nos estudantes dende a participación e o esforzo individual. |
|
A1
|
B1
|
Coñecer a lexislación básica referida á diversidade nos contextos educativos e socio-educativos, analizando a súa implicación no exercicio profesional |
|
A1 A9 A12 A13 A15
|
B1 B2 B4
|
Comprender os principios básicos das ciencias da linguaxe e a comunicación. |
|
A6
|
B1 B3
|
Analizar e saber aplicar recursos educativos para o ensino e aprendizaxe das linguas para inmigrantes. |
|
A3 A6 A7 A11 A12 A14
|
B1 B2
|
nbvcjkugoyij´`pñl |
|
A2
|
B1
|
Elaborar materiais específicos para traballar coa diversidade, valorando, na medida das posibilidades, a súa aplicación na práctica |
|
A2 A3 A6 A7 A10 A12
|
B2 B4
|
Coñecer, respectar e promover a diversidade lingüística e cultural de España e de Europa. |
|
A6
|
|
Adquirir as habilidades básicas da metodoloxía do ensino e aprendizaxe das linguas da sociedade de acollida.
|
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A7 A12 A16
|
B1 B4
|
Recoñecer a identidade da etapa de educación infantil e as súas características cognitivas e comunicativas. |
|
A1 A2
|
|
Adquirir as diversas competencias comunicativas (orais e escritas) das linguas da sociedade de acollida.
|
saber facer | Saber estar / ser |
|
A4
|
B1 B4
|
Saber expresarse en español con fluidez e precisión e poder facer un uso flexible do devandito idioma para fins sociais, académicos e profesionais. |
|
A6
|
B1 B3 B4
|
Falar, ler e escribir, dun xeito correcto e axeitado, a lingua española.
|
|
A1 A2 A11
|
B1
|
Coñecer a fonoloxía, a fonética e a ortografía da lingua española. |
|
A4 A7
|
B3
|
Coñecer e saber empregar a gramática do español. |
|
A4 A6
|
B1 B5
|
Adquirir e saber empregar os conceptos básicos da semántica, a lexicoloxía e a lexicografía do español. |
|
A1 A2 A6
|
B1
|