2.a. Adquirir habilidades básicas de deseño, aplicación e avaliación de propostas de intervención dirixidas a traballar ca diversidade lingüística e cultural.
2.b. Deseñar programas e/ou actividades e materiais de uso escolar para favorecer a normalización da convivencia de diferentes culturas.
|
|
A2
|
B4
|
4. Elaborar materiais específicos para traballar coa diversidade lingüística. |
|
A5
|
B4
|
6.a. Analizar e valorar prácticas educativas innovadoras relacionadas coa normalización da convivencia no ámbito escolar.
6.b. Desenvolver competencias profesionais interculturais.
6.c. Analizar perfís profesionais actuais e emerxentes relacionados coa diversidade cultural, en especial coa figura do mediador intercultural.
|
|
|
B3
|
8. Identificar os servizos socio-comunitarios e as súas actividades profesionais que podan servir de apoio á institución escolar no relativo á convivencia intercultural. |
|
A9
|
B5
|
10.a. Fomentar o traballo en equipo, potenciando relacións entre alumnos.
10.b. Estimular o desenvolvemento cognitivo de alumnos con diferentes capacidades, intereses, actitudes e procedencias.
|
|
A18
|
B5
|