Resultados previstos na materia |
Tipoloxía |
Resultados de Formación e Aprendizaxe |
1. Reforzar a capacidade de saber aplicar os coñecementos adquiridos á resolución de problemas en contextos amplos e interdisciplinarios mediante, entre outras metodoloxías, estratexias de aprendizaxe cooperativa e de aprendizaxe baseada en problemas/casos/proxectos. |
|
A7 A12
|
B4
|
2. Desenvolver representacións e actitudes positivas cara as diferentes linguas e culturas |
|
A15
|
B4
|
3. Analizar e avaliar os diferentes modelos de xestión da diversidade lingüística e cultural |
|
A3 A4 A8
|
B1 B4
|
4. Promover movementos, asociacións e entidades de educación no ocio e no tempo libre que estimulen a presenza e a participación de crianzas, mozos e mozas inmigrantes e retornados para codefinir e coconstruir un mundo de todos desde o diálogo libre de imposicións |
|
A15 A18
|
B4
|
5. Deseñar programas e/ou actividades e materiais de uso por asociacións de atención a colectivos culturalmente diversos, para favorecer a normalización da convivencia
de diferentes culturas
|
|
A2 A5
|
B4
|
6. Analizar e valorar prácticas educativas innovadoras relacionadas coa normalización da convivencia no ámbito local |
|
A2 A3
|
B4
|
7. Identificar os servizos socio-comunitarios e as súas actividades profesionais que se ofrecen a inmigrantes individual ou colectivamente |
|
A9
|
B2
|
8. Levar a cabo actividades de planificación e avaliación de iniciativas interculturais, empregando metodoloxías que favorezan o traballo colaborativo entre alumnado, profesionais e con asociacións de inmigrantes
|
|
A14 A17 A18
|
B4
|
9. Ser capaz de valorar positivamente os sistemas culturais minoritarios, incluído o propio que, paradóxicamente, se pode considerar minoritario no propio territorio, por baixa autoestima e carencia dunha política de posta en valor dos valores culturais galegos e os relacionados coas colectividades xeográficamente próximas |
|
A11 A16
|
B5
|
10. Que os estudantes saiban aplicar os seus coñecementos xeográficos ó seu traballo no campo do interculturalismo |
|
A2 A3
|
B4
|
11. Boa vontade para ser consciente do impacto dos seus propios estilos de vida sobre os seus contextos sociais local e xeral |
|
A11 A13 A15
|
B5
|
12. Proporcionar os recursos necesarios para potenciar a súa capacidade reflexiva e para adoptar unha actitude responsábel, respectuosa e cooperativa no traballo con persoas e grupos de inmigrantes |
|
A15 A18
|
B5
|
13. Coñecer os diferentes enfoques teóricos e análises da realidade da convivencia entre colectivos con diferenzas lingüísticas e culturais
|
|
A1
|
B1
|
14. Reflexionar sobre os contributos a Psicoloxía Social pode ofrecer como ferramenta explicativa á hora de dar conta dos procesos que rixen a conduta interpersoal e intergrupal. |
|
A2 A3
|
B1
|
15. Contribuír á educación intercultural profundizando no coñecemento dos fenómenos subxacentes ao desenvolvemento de prexuízos e de actitudes e comportamentos discriminativos fronte ás persoas diferentes |
|
A1 A11
|
B1
|
16. Lograr competencias para manexar eficazmente os conflitos intergrupais xurdidos no ámbito da multiculturalidade e para promover actitudes cooperativas previndo e/ou reducindo os prexuízos. |
|
A3 A12 A17 A18
|
B4
|
17. Saber interpretar críticamente os mecanismos (latentes ou manifestos, conscientes ou inconscientes) mediante os que a cultura ou os colectivos
dominantes continúan a manter minorizados a grupos lingüísticos, étnicos, socioculturais...
|
|
A13 A14
|
B2
|