Resultados previstos na materia |
Tipoloxía |
Resultados de Formación e Aprendizaxe |
Traballar e valorar de xeito conxunto con persoas, familias, grupos, organizacións e comunidades as súas necesidades, limitacións, dificultades, malestares e circunstancias
Interactuar con persoas, familias, grupos, organizacións e comunidades para axudarlles a tomar decisións ben fundamentadas achega das súas necesidades, circunstancias, riscos, opcións preferentes e recursos, considerando a diversidade cultural -e polo tanto a especificidade das minorías étnicas, culturais, lingüísticas...-, a esixencia de promover a igualdade entre homes e mulleres, a necesidade de tender cara a unha sociedade ambientalmente sustentable e de defender os valores da paz |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A1 A8
|
|
Valorar as necesidades e opcións posibles para orientar unha estratexia de intervención |
|
A9
|
|
Demostrar competencia profesional no exercicio do traballo social
Establecer relacións profesionais co fin de identificar a forma máis adecuada de intervención |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A6 A7
|
|
Responder a situacións de crise valorando a urxencia das situacións, planificando e desenvolvendo accións para facer fronte ás mesmas e revisando os seus resultados |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A10
|
|
Analizar situacións sociais obxecto de intervención, planificar, desenvolver, executar, revisar e avaliar a práctica do traballo social con persoas, familias, grupos, organizacións, e comunidades e con outros profesionais |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A2
|
|
Traballar coas persoas para que sexan autosuficientes e con capacidade para manifestar as súas necesidades, desexos, puntos de vista e circunstancias |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A3
|
|
Actuar preventivamente e na resolución das situacións de risco para a cidadanía, para si mesmo/a e para os colegas de profesión |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A4
|
|
Defender as persoas, familias, grupos, organizacións e comunidades e actuar no seu nome se a situación o requirir |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A19
|
|
Establecer e actuar para a resolución de situacións de risco previa identificación e definición da natureza da mesma |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A21
|
|
Establecer, minimizar e administrar o risco cara a un mesmo e os colegas a través da planificación, revisión e seguimento de accións para limitar o estrés e o risco |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A22
|
|
Contribuír á promoción das mellores prácticas do Traballo Social participando no desenvolvemento e análise das políticas que se implementan |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A31
|
|
Capacidade de análise e síntese |
|
|
B1
|
Capacidade de organización e planificación |
|
|
B2
|
Capacidade reflexiva |
|
|
B3
|
Traballo en equipo de carácter interdisciplinar |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
|
B12
|
Contribuír á administración de recursos e servizos colaborando cos procedementos implicados na súa obtención, supervisando a súa eficacia e asegurando a súa calidade |
|
A24
|
|
Aprendizaxe autónoma |
|
|
B18
|