2. CD-ROMs |
2.1. Vantaxes fronte ao uso de Internet
2.2. Consideracións prácticas sobre a súa introdución no proceso de ensino/aprendizaxe
2.3. Opcións de incorporación
2.4. Destrezas lingüísticas |
4. Email |
4.1. Creación dunha conta
4.2. Tarefas e feedback a través de email
4.3. Actividades que implican o uso do email
4.4. Información ao alumnado a través de email
4.5. Email discussion groups
4.6. Epals
4.7. Netiquette
4.8. Xestión de emails |
6. Websites |
6.1. Buscadores
6.2. Dereitos de autor
6.3. Recursos didácticos e características desexables
6.4. Websites e foros específicos 6.5.Tipos de actividades e áreas temáticas
6.6. Avaliación de material online |
8. Ferramentas de autor: Hot Potatoes |
8.1. Que é HP?
8.2. Características básicas
8.3. Instalación, configuración e rexistro
8.4. Interfaz, menú, barra de ferramentas, iconos
8.5. Elaboración dun exercicio
8.6. Tipos de exercicios
8.7. Inserción de elementos
8.8. Creación de unidades didácticas
8.9. Publicación de exercicios |
9. Blogs e outras ferramentas da Web 2.0 |
9.1. Web 1.0 vs Web 2.0
9.2. A Web 2.0 no aula de lingua inglesa
9.3. Aplicacións da Web 2.0: Blogs, wikis, redes sociais, podcast, vídeo, imaxe e presentacións. Organización da información. |
10. Plataformas de aprendizaxe virtual |
10.1.Definición de contorna virtual de ensino/aprendizaxe
10.2. Características
10.3. Elementos
10.4. Modalidades
10.5. Posibilidades de acceso
10.6. Moodle
10.7. Vantaxes e desvantaxes fronte á Web 2.0 |