2. Ser capaz de ler artigos e informes relativos a problemas contemporáneos nos que os autores adoptan posturas ou puntos de vista concretos. Comprender a prosa literaria contemporánea.
|
|
A3
|
B1 B3 B4 B6 B7 B9 B10 B12 B13 B15 B17 B19
|
3. Poder participar nunha conversación con certa fluidez e espontaneidade, e tomar parte activa en debates desenvolvidos en situacións cotiás sobre temas relacionados co ámbito persoal, profesional ou educativo, explicando e defendendo os seus puntos de vista . Comprender e reaccionar adecuadamente e facer uso do idioma tal e como se utiliza nas transaccións habituais do aula e docentes.
|
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A3 A5
|
B3 B4 B7 B8 B9 B10 B11 B12 B13 B15 B16 B17 B19
|
4. Presentar descricións claras e detalladas de temas relacionados coa súa especialidade. Desenvolver a competencia comunicativa necesaria para abordar en inglés, con fluidez e seguridade, os temas de interese para alumnos de educación infantil e primaria que figuran nas recomendacións para o deseño de programacións de lingua estranxeira nestes niveis.
|
|
A1 A3 A5
|
B1 B2 B3 B4 B10 B11 B12 B17 B19
|
6. Desenvolver estratexias de aprendizaxe autónoma e de traballo cooperativo, favorecendo a análise e a observación dos propios procesos de aprendizaxe |
|
A3 A10
|
B2 B6 B7 B9 B10 B11 B12 B15 B19 B20
|
8. Desenvolver certas actitudes afectivas desexables nun docente de L.E., por exemplo, solidariedade e cooperación cos demais, interese e tolerancia cara ao 'diferente', seguridade na propia competencia comunicativa, e unha visión da L.E. como un medio de comunicación cultural e non meramente unha materia máis. |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A3 A4
|
B11 B12 B14 B17 B19 B20 B21
|