Resolución de problemas e/ou exercicios |
Proba na que o alumno debe solucionar unha serie de problemas e/ou exercicios nun tempo/condicións establecido/as polo profesor. Desta maneira, o alumno debe aplicar os coñecementos que adquiriu.
A aplicación desta técnica pode ser presencial e non presencial. Pódense empregar diferentes ferramentas para aplicar esta técnica como, por exemplo, chat, correo, foro, audioconferencia, videoconferencia, etc. |
10 |
Presentacións/exposicións |
Proba na que se presenta unha situación ou problemática xa dada ou que pode darse, partindo dos diferentes factores involucrados, a análise dos antecedentes, condicións, da situación, etc |
10 |
Traballos de aula |
Proba na que se presenta unha situación ou problemática xa dada ou que pode darse, partindo dos diferentes factores involucrados, a análise dos antecedentes, condicións, da situación, etc |
5 |
Probas de resposta longa, de desenvolvemento |
Probas para avaliación das competencias adquiridas que inclúen preguntas abertas sobre un tema. Os alumnos deben desenvolver, relacionar, organizar e presentar os coñecementos que teñen sobre a materia nunha resposta extensa |
60 |
De non ter superada a materia, as competencias non adquiridas serán avaliadas novamente na convocatoria de xullo. Segundo
a normativa vixente, con independencia da súa asistencia ou non a
clases o alumnado gozará de condicións equivalentes de avaliación |