2. Reflexionar sobre as prácticas de aula para innovar e mellorar o labor docente. Adquirir hábitos e destrezas para a aprendizaxe autónoma e cooperativo e promovelo entre os estudantes
|
|
A10
|
|
4. Deseñar e regular espazos de aprendizaxe en contextos de diversidade e que atendan á igualdade de xénero, á equidad e ao respecto aos dereitos humanos que conformen os valores da formación cidadá
|
|
A4
|
|
6. Desenvolver e avaliar contidos do currículo mediante recursos didácticos apropiados e promover as competencias correspondentes nos estudantes
|
|
A2
|
|
B. Elaborar tarefas (situacións de comunicación) que contemplen os distintos tipos de actividades comunicativas en distintos ámbitos, adecuadas ao nivel A.1 do Marco.
|
|
|
B3 B4
|
D. Saber relacionar a tarefa co seu correspondente nivel de referencia (A.1 do Marco Común
Europeo)
|
|
|
B1 B3 B4 B17 B19
|
F. Levar a cabo a tarefa representándoa na aula
|
|
|
B2 B3 B4 B20
|