2.Aspectos sociolingüíisticos |
Os marcadores lingüísticos de relacións sociais, as normas de cortesía, as expresións de sabeduría popular, diferenzas de rexistro. Dialecto e acentos
|
3.Aspectos discursivos |
Ordenar oracións en función da secuencia "natural", relacións de causa e efecto (ou viceversa), e estructuración do discurso; ordenar o discurso en función de organización temática, coherencia e cohesión, Estilo e rexistro. Organización do texto segundo as distintas macrofunciones. Elaboración, sinalización e secuenciación dos textos escritos |
Aspectos estratéxicos |
Estratexias verbais que se utilizan para impedir a incomunicación: solicitude de repetición, paráfrasis, uso de palabras xerais, aproximación, aclaración, solicitude de axuda. Utilización de palabras 'comodín' ou 'recheo'
|
5. Aspectos culturais e interculturais |
A vida diaria, as relacións persoais, valores, crenzas e actitudes, linguaxe corporal, convencións sociais, comportamentos rituais, etc. Nivel diacrónico: historia, artes, monumentos, etc |
Todos estes temas traballaranse de forma conxunta, global e práctica a través de unidades didácticas centradas en contidos concretos |
* |