Ser capaz de ler artigos e informes relativos a problemas contemporáneos nos
que os autores adoptan posturas ou puntos de vista concretos. Comprender a prosa
literaria contemporánea. |
|
A3
|
B3 B4
|
Presentar descricións claras e detalladas dunha ampla serie de temas relacionados coa súa especialidade. Desenvolver a competencia comunicativa necesaria para abordar en francés, con fluidez e seguridade, os temas de interese para alumnos de educación infantil e primaria que figuran nas recomendacións para o deseño das programacións de lingua estranxeira nestes niveis. |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A1 A3
|
B2 B3
|
Desenvolver estratexias de aprendizaxe autónoma e de traballo cooperativo, favorecendo a análise e a observación dos propios procesos de aprendizaxe. |
|
A1 A10
|
B15
|
Desenvolver certas actitudes afectivas desexables nun docente de L.E., por exemplo, solidariedade e cooperación cos demais, interese e tolerancia cara ao diferente, seguridade na propia competencia comunicativa, e unha visión da L.E. como un medio de comunicación cultural e non meramente unha materia máis. |
|
A5
|
B4 B19
|