Intencionalidade artística e estética. |
1/ Conductas artísticas.
2/ Creatividad e imaxinación no mundo artístico.
3/ A escola e o arte. |
Adquirir habilidades e destrezas técnico-artísticas para a creación de imaxes.
Desenvolver estratexias de percepción, comprensión e análise a través da lectura das obras de arte.
|
1/ Coñecer e desenvolver estratexias e recursos para a produción de pezas e artefactos con intencionalidade artística, en dúas e tres dimensións.
2/ Coñecer como se le e analiza unha obra de arte en dúas dimensións. conceptos básicos da pintura.
3/ Coñecer como se le e modos operativos nunha obra de arte en tres dimensións. Conceptos básicos da escultura
4/ Produción de imaxes e novas tecnoloxías:
4.1. Audiovisual
4.2.Sistemas e Electrónica
4.3.Programación e Redes
5.Proxectos Artísticos
|
Utilización do museo como recurso didáctico. |
1/Museología e museografía
2/Tipoloxías de museos
3/Funcións do museo:
- Conservación
- Exposición (exhibición)
- Investigación
- Función educativa - pedagóxica
|