Código |
Descrición |
A1 |
Coñecer as áreas curriculares da Educación Primaria, a relación interdisciplinar entre elas, os criterios de avaliación e o corpo de coñecementos didácticos ao redor dos procedementos de ensino e aprendizaxe respectivos |
A2 |
Deseñar, planificar e avaliar procesos de ensino e aprendizaxe, tanto individualmente como en colaboración con outros docentes e profesionais do centro. |
A7 |
Colaborar cos distintos sectores da comunidade educativa e do contorno social. Asumir a dimensión educadora da función docente e fomentar a educación democrática para unha cidadanía activa |
A8 |
Manter unha relación crítica e autónoma respecto dos saberes, os valores e as institucións sociais públicas e privadas |
A9 |
Valorar a responsabilidade individual e colectiva na consecución dun futuro sustentable |
A10 |
Reflexionar sobre as prácticas de aula para innovar e mellorar o labor docente. Adquirir hábitos e destrezas para a aprendizaxe autónoma e cooperativa e promovela entre os estudantes |
B1 |
Capacidade de análise e síntese |
B2 |
Capacidade de organización e planificación |
B3 |
Comunicación oral e escrita |
B4 |
Coñecemento de lingua estranxeira |
B5 |
Coñecemento de informática |
B6 |
Capacidade de xestión da información |
B7 |
Resolución de problemas |
B8 |
Toma de decisións |
B13 |
Razoamento crítico |
B14 |
Compromiso ético |
B15 |
Aprendizaxe autónoma |
B17 |
Creatividade |
B19 |
Coñecemento doutras culturas e costumes |
B20 |
Iniciativa e espírito emprendedor |
B21 |
Motivación pola calidade |
B22 |
Sensibilidade por temas ambientais |