Resultados previstos na materia |
Tipoloxía |
Resultados de Formación e Aprendizaxe |
1. Comprender as ideas principais do discurso falado cando este é claro e normal e trátanse asuntos cotiáns dos ámbitos persoal, público, profesional e educacional (Marco Común, Cadro 5). |
|
A5
|
B3 B4
|
2. Comprender a idea principal de películas e de programas de radio ou televisión que tratan temas actuais ou de interese persoal ou profesional, cando a articulación é relativamente lenta e clara. |
|
A5
|
B3 B4
|
3. Comprender textos escritos redactados nunha lingua de uso habitual e cotián ou relacionado co traballo. |
|
A8
|
B3 B4
|
4. Comprender a descrición de acontecementos, sentimentos e desexos en cartas persoais. |
|
|
B3 B4
|
5. Saber desenvolverse en case todas as situacións que se lle presentan cando viaxa onde se fala esa lingua. |
|
A5
|
B3 B4 B12 B16 B19
|
6. Poder participar espontáneamente nunha conversación que trate temas cotiáns de interese persoal ou que sexan pertinentes para a vida diaria (por exemplo familia, afeccións, traballo, viaxes e acontecementos actuais). |
|
|
B3 B4
|
7. Poder abordar oralmente en inglés/francés, con fluidez e seguridade, temas de interese para alumnos de educación primaria. Saber enlazar frases de forma sinxela co fin de describir experiencias e feitos, así como os seus soños, esperanzas e ambicións. |
|
|
B3 B4
|
8. Poder explicar e xustificar brevemente as súas opinións e proxectos. |
|
A8
|
B1 B3 B4 B11 B13
|
9. Saber narrar unha historia ou relato, a trama dun libro ou película, e poder describir as súas reaccións. |
|
|
B3 B4 B17
|
10. Ser capaz de escribir textos sinxelos e ben enlazados sobre temas que lle son coñecidos ou de interese persoal. Poder escribir cartas persoais que describan experiencias e impresións. |
|
|
B3 B4
|
11. Coñecer as áreas curriculares da Educación Primaria, a relación interdisciplinar entre elas, os criterios de avaliación e o corpo de coñecementos didácticos en torno aos procedementos de ensino e aprendizaxe respectivos. |
|
A1 A6
|
B2 B9 B21
|
12. Deseñar, planificar e avaliar procesos de ensino e aprendizaxe, tanto individualmente como en colaboración con outros docentes e profesionais do centro. |
|
A2
|
B1 B2
|
13. Fomentar a convivencia no aula e fóra dela, resolver problemas de disciplina e contribuír á resolución pacífica de conflitos. Estimular e valorar o esforzo, a constancia e a disciplina persoal nos estudantes. |
|
A5
|
B2 B7 B11
|
14. Reflexionar sobre as prácticas de aula para innovar e mellorar o labor docente. Adquirir hábitos e destrezas para a aprendizaxe autónoma e cooperativa e promoverlo entre os estudantes. |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A2 A10
|
B2 B9 B11 B15 B20
|
15. Comprender os principios básicos das ciencias da linguaxe e da comunicación. |
|
A3 A8
|
B1 B3 B4
|
16. Manexar os conceptos básicos do ensino comunicativa dunha lingua estranxeira, incluíndo as funcións lingüísticas, e as competencias e estratexias comunicativas. |
|
A2
|
B3
|
17. Diferenciar entre competencias lingüísticas, socioculturaiss, e pragmáticas (Marco Común, Capítulo 5, Seccións 5.2.1, 5.2.2 e 5.2.3). |
|
|
B1 B13
|
18. Coñecer o proceso de aprendizaxe da linguaxe escrita e o seu ensino. |
|
A2
|
B1 B3 B4
|
19. Coñecer o currículo escolar da lingua estranxeira. |
|
A1
|
|
20. Saber desenvolver un programa de ensino e aprendizaxe comunicativos da lingua estranxeira. |
|
A2
|
B1 B2 B3 B4
|
21. Ser capaz de preparar e impartir unha unidade didáctica. |
|
A2
|
B1 B2 B3 B4 B9
|
22. Ser capaz de presentar novos elementos funcionaiss, gramaticais e léxicos. |
|
A2
|
B1 B2 B3 B4
|
23. Saber facilitar a práctica oral na aula mediante actividades comunicativas en parellas e grupos. |
|
A2
|
B1 B2 B3 B4 B9
|
24. Saber crear oportunidades para a produción libre e comunicativa mediante xogos, actividades lúdicas e creativas. |
|
A2
|
B1 B2 B3 B4 B9 B17
|
25. Saber como fomentar a lectura e animar a escribir. |
|
A2 A10
|
B2 B3 B4
|
26. Comprender distintas formas de avaliación e de auto-avaliación e saber levar a avaliación a cabo. |
|
A2
|
B1 B2 B3 B4
|