Resultados previstos na materia |
Tipoloxía |
Resultados de Formación e Aprendizaxe |
1.Ter dominio sobre toda clase de imaxes visuais, as obras de Arte, os símbolos e sinais visuais; a publicidade e os medios de comunicación de masas, primordialmente visuais; os obxectos, pezas, construcións e edificios que constitúen a cultura material antiga e contemporánea, os fenómenos naturais, as paisaxes e fenómenos naturais, e en xeral todo o visible e tanxible. |
|
A1 A8 A12
|
B1 B3 B13 B14 B19
|
2. Adquirir conceptos, teorías e argumentos que nos permitan comprender e interrelacionar co sentido e significados dous distintos fenómenos e acontecementos visuais |
|
A1 A6 A8 A10 A11 A12
|
B1 B2 B3 B5 B6 B7 B8 B9 B11 B12 B13 B15 B16 B17 B19
|
3. Comprender adecuadamente toda a densidade e complexidade das imaxes e produccións visuales. |
|
A1 A2 A11
|
B1 B2 B6 B7 B12 B13 B14 B16 B19
|
4. Desenvolver non alumnado a capacidade de aprender coñecementos xerais básicos relacionados coa educación visual para utilizalos na aula como ferramenta de aprendizaje
|
|
A1 A2 A3 A8 A10 A11
|
B1 B2 B3 B5 B6 B7 B8 B9 B13 B15 B16 B17 B19 B20
|
5. Coñecer e aplicar os procesos de interacción e comunicación no aula, así como dominar as destrezas e habilidades sociais necesarias para fomentar un clima que facilite a aprendizaxe e a convivencia (ECI/3854/2007 e ECI/3857/2007) |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A2 A4 A5 A8 A10
|
B1 B2 B7 B8 B9 B11 B12 B16 B17 B18 B19
|
6. Comprender adecuadamente toda a densidade e complexidade dás imaxes y producciones visuais. |
|
A1 A8 A10 A11
|
B1 B5 B6 B12 B13 B15 B16 B19
|
7 Saber regular os procesos de interacción e comunicación en grupos de estudantes de 0-3 anos y de 3-6 anos (ECI/3854/2007), e de 6-12 años (ECI/3857/2007)
|
|
A1 A2 A4 A7 A10
|
B1 B2 B3 B6 B7 B8 B9 B13 B16 B17
|
8. Coñecer e aplicar os procesos de interacción e comunicación no aula, así como dominar as destrezas e habilidades sociais necesarias para fomentar un clima que facilite a aprendizaxe e a convivencia (ECI/3854/2007 e ECI/3857/2007) |
saber facer | Saber estar / ser |
|
A2 A4 A5 A6 A7 A10 A11
|
B1 B2 B3 B5 B6 B7 B8 B9 B11 B12 B13 B14 B16 B17 B18 B19 B20 B21
|
9. Mellorar a capacidade de comprender, ler, visionar, crear e producir os problemas dos s. |
|
A1 A2 A4 A10 A11
|
B1 B2 B3 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B13 B15 B18 B19 B21
|
10. Abordar, coñecer e entender os múltiples desenvolvementos e formas artísticas visuais |
|
A2 A10 A11 A12
|
B1 B2 B3 B5 B6 B7 B8 B9 B12 B13 B15 B16 B17 B19 B20 B21
|
11. Ser capaz de comprender unha ampla variedade de linguaxes técnicas e movementos Artísticos Visuais.)
|
|
A1 A2 A11
|
B1 B2 B8 B9 B10 B13 B17 B19
|
12. O papel da cultura visual na educación artística.
|
|
A1 A2 A4 A7
|
B1 B3 B5 B6 B9 B10 B11 B12 B13 B16 B19 B21
|
13. Poder producir imaxes, en dúas e tres dimensións, ben estruturadas, con calidade compositiva e detalladas sobre temas e proxectos no ámbito de coñecementos típicos e característicos da área artística Visual. |
|
A1 A2 A4 A5 A7 A11
|
B1 B2 B3 B5 B6 B7 B8 B9 B11 B13 B16 B17 B18 B21
|
15.Coñecer [e avaliar] o currículo escolar das Didácticas da Expresión Artística
|
|
A1 A7 A9
|
B1 B2 B7 B8 B13 B21
|
16. Adquirir e consolidar hábitos e destrezas para a aprendizaxe autónoma, creativo e
cooperativo, e promovelos nos estudantes desde a participación e o esforzo individual |
|
A2 A3 A10 A11
|
B1 B2 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B13 B15 B16 B17 B19 B20
|
17. Adquirir e consolidar hábitos e destrezas para a aprendizaxe autónoma, creativo e cooperativo, e promovelos nos estudantes desde a participación e o esforzo individual (Proxecto Tuning)
|
|
A1 A2 A5
|
B1 B2 B6 B7 B8 B9 B11 B13 B15 B16 B17 B19 B20
|
18. Comprender, respectar e promover a diversidade cultural de España e de Europa, e contribuír á planificación e xestión críticas de tal diversidade |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A1 A3 A4 A7 A12
|
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B10 B11 B12 B16 B17 B19 B20 B21
|