Resultados previstos na materia |
Tipoloxía |
Resultados de Formación e Aprendizaxe |
Adquirir e consolidar hábitos e destrezas .para a aprendizaxe autónoma, creativo e cooperativo, e promovelos nos estudantes desde a participación e o esforzo individual
|
|
A10
|
B15
|
Comprender os principios básicos das ciencias da linguaxe e a comunicación.
|
|
A3
|
B3
|
Mellorar a capacidade de lectura e escritura, en canto compoñentes esenciais, á beira do cálculo, das competencias crave e ferramentas necesarias para reforzar a educación e o rendemento do profesorado.
|
|
A3
|
B3
|
Saber expresarse en español con fluidez e precisión e poder facer un uso flexible de devandito idioma para fins sociais, académicos e profesionais
|
|
A3
|
B3
|
Falar, ler e escribir correcta e adecuadamente a lingua española
|
|
A3
|
B3
|
Coñecer a fonología, a fonética e a ortografía da lingua española
|
|
A3
|
B1 B3
|
Coñecer e saber usar a gramática do español.
|
|
A3
|
B1 B3
|
Coñecer e saber aplicar correcta e creativamente as regras de formación de palabras do español
|
|
A3
|
B1 B3
|
Adquirir e saber utilizar os conceptos básicos da semántica, a lexicología e a lexicografía do español.
|
|
A3
|
B1 B3
|
Analizar e incorporar de forma crítica as cuestións máis relevantes da sociedade actual que afectan á educación familiar, con especial atención ao impacto social e educativo das linguaxes audiovisuais e das pantallas, e á multiculturalidad e interculturalidad.
|
|
A11
|
B12 B19
|
Coñecer e aplicar os procesos de interacción e comunicación no aula, así como dominar as destrezas e habilidades sociais necesarias para fomentar un clima que facilite a aprendizaxe e a convivencia.
|
|
A5
|
B11
|
Saber regular os procesos de interacción e comunicación en grupos de estudantes de 0-3 anos e de 3-6 anos.
|
|
A5
|
B11
|
Comprender, respectar e promover a diversidade lingüística e cultural de España e de Europa, e contribuír á planificación e xestión críticas de tal diversidade.
|
|
A4
|
B12 B19
|
Asumir a comunicación lingüística como ferramenta básica de regulación da conduta, e motor da resolución pacífica de conflitos na comunidade escolar. |
|
A3
|
B3 B11
|