Guia docente 2012_13
Facultad de Ciencias de la Educación
Grao en Educación Primaria
 Materias
  Lingua española
   Competencias de materia
Resultados previstos na materia Tipoloxía Resultados de Formación e Aprendizaxe
Adquirir e consolidar hábitos e destrezas .para a aprendizaxe autónoma, creativo e cooperativo, e promovelos nos estudantes desde a participación e o esforzo individual
saber
A10
B15
Comprender os principios básicos das ciencias da linguaxe e a comunicación.
saber
A3
B3
Mellorar a capacidade de lectura e escritura, en canto compoñentes esenciais, á beira do cálculo, das competencias crave e ferramentas necesarias para reforzar a educación e o rendemento do profesorado.
saber
A3
B3
Saber expresarse en español con fluidez e precisión e poder facer un uso flexible de devandito idioma para fins sociais, académicos e profesionais
saber
A3
B3
Falar, ler e escribir correcta e adecuadamente a lingua española
saber
A3
B3
Coñecer a fonología, a fonética e a ortografía da lingua española
saber
A3
B1
B3
Coñecer e saber usar a gramática do español.
saber
A3
B1
B3
Coñecer e saber aplicar correcta e creativamente as regras de formación de palabras do español
saber
A3
B1
B3
Adquirir e saber utilizar os conceptos básicos da semántica, a lexicología e a lexicografía do español.
saber
A3
B1
B3
Analizar e incorporar de forma crítica as cuestións máis relevantes da sociedade actual que afectan á educación familiar, con especial atención ao impacto social e educativo das linguaxes audiovisuais e das pantallas, e á multiculturalidad e interculturalidad.
saber facer
A11
B12
B19
Coñecer e aplicar os procesos de interacción e comunicación no aula, así como dominar as destrezas e habilidades sociais necesarias para fomentar un clima que facilite a aprendizaxe e a convivencia.
saber facer
A5
B11
Saber regular os procesos de interacción e comunicación en grupos de estudantes de 0-3 anos e de 3-6 anos.
saber facer
A5
B11
Comprender, respectar e promover a diversidade lingüística e cultural de España e de Europa, e contribuír á planificación e xestión críticas de tal diversidade.
Saber estar / ser
A4
B12
B19
Asumir a comunicación lingüística como ferramenta básica de regulación da conduta, e motor da resolución pacífica de conflitos na comunidade escolar.
Saber estar / ser
A3
B3
B11
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000