2. Coñecer e analizar elementos básicos do currículo de Educación Primaria e cuestionar criticamente as diversas tendencias e propostas curriculares da administración educativa. |
|
A2
|
B1 B2
|
4. Seleccionar, desenvolver e avaliar contidos do currículo mediante recursos didácticos axeitados e promover as competencias correspondentes nos estudantes. |
|
A2 A4 A10
|
B2 B8 B9
|
6. Cualificarse para traballar en equipo cos compañeiros e outros profesionais dentro e fóra do centro como condición necesaria para a mellora da súa actividade profesional, compartindo saberes e experiencias. |
|
A7
|
B7 B9 B11
|
8. Desenvolver a capacidade para recompilar, analizar, elaborar, crear, seleccionar e avaliar materiais curriculares apropiados ás características do alumno de Educación Primaria. Controlar e facer o seguimento de proceso educativo e, en particular, de ensino-aprendizaxe mediante o dominio de técnicas e estratexias necesarias. |
|
A2 A7 A10
|
B2 B9 B17
|
10. Potenciar o rendemento académico dos alumnos e o seu progreso escolar, no marco dunha educación integral. |
|
A12
|
B7 B12 B21
|
12. Comprender que a dinámica diaria en Educación Primaria é cambiante en función de cada estudante, grupo, situación e saber ser flexible no exercicio da función docente. |
|
A7 A10 A11 A12
|
B12 B14 B19
|