A creatividade e a análise das formas |
A imaxinación nas estruturas tridimensionales e nos traballos de volume creativo. Incorporación didáctica das tecnoloxías da información e da comunicación e de todos os novos métodos informáticos aplicables no aula a este nivel.Xeración de novas ideas e conceptos artísticos, de novas asociacións entre ideas e de conceptos coñecidos, como productores de solucións orixinales.A investigación e a creatividade dirixida. A investigación didáctica no referente á imaxinación na obra artística.Utilizar a creatividade como mellora da intelixencia persoal e de progreso da sociedade: descubrimento de pautas estéticas na obra de arte. |
Investigación e creación na obra de arte |
Utilizar a orixinalidade na obra de arte: principio de adaptabilidade e posibilidades de realización concreta.Traballo de produción de ideas, conceptos, descubrimentos novos, orixinais e útiles, estéticos.Estudo da inventiva e didáctica nas nas Artes.Estudo de criterios para examinar cando unha obra é creativa.Optimización dos procesos creativos, estudo da calidade da obra respecto de a novidade que ofrece. Investigación, creación e innovación. |