Guia docente 2012_13
Facultad de Ciencias de la Educación
Grao en Educación Infantil
 Materias
  Necesidades educativas especiais asociadas á discapacidade intelectual
   Competencias de materia
Resultados previstos na materia Tipoloxía Resultados de Formación e Aprendizaxe
Capacitar aos docentes para que aprendan a promover e facilitar as aprendizaxes na primeira infancia, desde unha perspectiva globalizadora e integradora das diferentes dimensións cognitiva, emocional, psicomotora e volitiva.Deseñar e regular espazos de aprendizaxe en contextos de diversidad que atendan ás singulares necesidades educativas dos estudantes, á igualdade de xénero, á equidad e ao respecto aos dereitos humanos.Promover estratexias adecuadas para que na súa futura práctica docente as alumnas e alumnos poidan reflexionar en grupo sobre a aceptación de normas e o respecto aos demais. Promover a autonomía e a singularidade de cada estudante como factores de educación das emocións, os sentimentos e os valores na primeira infancia.
saber
saber facer
Saber estar / ser
A2
A3
A5
B2
B7
B8
B9
B12
B15
Capacitar aos docentes para que aprendan a promover e facilitar as aprendizaxes na primeira infancia, desde unha perspectiva globalizadora e integradora das diferentes dimensións cognitiva, emocional, psicomotora e volitiva.Deseñar e regular espazos de aprendizaxe en contextos de diversidad que atendan ás singulares necesidades educativas dos estudantes, á igualdade de xénero, á equidad e ao respecto aos dereitos humanos.Promover estratexias adecuadas para que na súa futura práctica docente as alumnas e alumnos poidan reflexionar en grupo sobre a aceptación de normas e o respecto aos demais. Promover a autonomía e a singularidade de cada estudante como factores de educación das emocións, os sentimentos e os valores na primeira infancia.
saber
saber facer
A2
A3
A5
B2
B7
B12
B15
Capacitar aos docentes para que aprendan a promover e facilitar as aprendizaxes na primeira infancia, desde unha perspectiva globalizadora e integradora das diferentes dimensións cognitiva, emocional, psicomotora e volitiva.Promover estratexias adecuadas para que na súa futura práctica docente as alumnas e alumnos poidan reflexionar en grupo sobre a aceptación de normas e o respecto aos demais. Promover a autonomía e a singularidade de cada estudante como factores de educación das emocións, os sentimentos e os valores na primeira infancia.
saber
saber facer
A2
A5
B1
B2
B8
B9
B15
Coñecer os obxectivos, contidos curriculares e criterios de avaliación da Educación Infantil.Promover estratexias adecuadas para que na súa futura práctica docente as alumnas e alumnos poidan reflexionar en grupo sobre a aceptación de normas e o respecto aos demais. Promover a autonomía e a singularidade de cada estudante como factores de educación das emocións, os sentimentos e os valores na primeira infancia.Coñecer a organización das escolas de educación infantil e a diversidad de accións que comprende o seu funcionamento. Asumir que o exercicio da función docente debe perfeccionarse e adaptarse aos cambios científicos, pedagóxicos e sociais ao longo da vida.Comprender a función, as posibilidades e os límites da educación na sociedade actual e as competencias fundamentais que afectan aos colexios de educación infantil e aos seus profesionais. Coñecer modelos de mellora da calidade con aplicación aos centros educativos.
saber
saber facer
Saber estar / ser
A1
A5
A9
A12
B2
B8
B9
Coñecer os obxectivos, contidos curriculares e criterios de avaliación da Educación Infantil.Capacitar aos docentes para que aprendan a promover e facilitar as aprendizaxes na primeira infancia, desde unha perspectiva globalizadora e integradora das diferentes dimensións cognitiva, emocional, psicomotora e volitiva.Deseñar e regular espazos de aprendizaxe en contextos de diversidad que atendan ás singulares necesidades educativas dos estudantes, á igualdade de xénero, á equidad e ao respecto aos dereitos humanos.
saber
saber facer
Saber estar / ser
A1
A2
A3
B2
B7
B8
B9
B12
B13
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000