Capacitar aos docentes para que aprendan a promover e facilitar as aprendizaxes na primeira infancia, desde unha perspectiva globalizadora e integradora das diferentes dimensións cognitiva, emocional, psicomotora e volitiva.Deseñar e regular espazos de aprendizaxe en contextos de diversidad que atendan ás singulares necesidades educativas dos estudantes, á igualdade de xénero, á equidad e ao respecto aos dereitos humanos.Promover estratexias adecuadas para que na súa futura práctica docente as alumnas e alumnos poidan reflexionar en grupo sobre a aceptación de normas e o respecto aos demais. Promover a autonomía e a singularidade de cada estudante como factores de educación das emocións, os sentimentos e os valores na primeira infancia. |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A2 A3 A5
|
B2 B7 B8 B9 B12 B15
|
Capacitar aos docentes para que aprendan a promover e facilitar as aprendizaxes na primeira infancia, desde unha perspectiva globalizadora e integradora das diferentes dimensións cognitiva, emocional, psicomotora e volitiva.Deseñar e regular espazos de aprendizaxe en contextos de diversidad que atendan ás singulares necesidades educativas dos estudantes, á igualdade de xénero, á equidad e ao respecto aos dereitos humanos.Promover estratexias adecuadas para que na súa futura práctica docente as alumnas e alumnos poidan reflexionar en grupo sobre a aceptación de normas e o respecto aos demais. Promover a autonomía e a singularidade de cada estudante como factores de educación das emocións, os sentimentos e os valores na primeira infancia. |
|
A2 A3 A5
|
B2 B7 B12 B15
|
Coñecer os obxectivos, contidos curriculares e criterios de avaliación da Educación Infantil.Promover estratexias adecuadas para que na súa futura práctica docente as alumnas e alumnos poidan reflexionar en grupo sobre a aceptación de normas e o respecto aos demais. Promover a autonomía e a singularidade de cada estudante como factores de educación das emocións, os sentimentos e os valores na primeira infancia.Coñecer a organización das escolas de educación infantil e a diversidad de accións que comprende o seu funcionamento. Asumir que o exercicio da función docente debe perfeccionarse e adaptarse aos cambios científicos, pedagóxicos e sociais ao longo da vida.Comprender a función, as posibilidades e os límites da educación na sociedade actual e as competencias fundamentais que afectan aos colexios de educación infantil e aos seus profesionais. Coñecer modelos de mellora da calidade con aplicación aos centros educativos. |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A1 A5 A9 A12
|
B2 B8 B9
|
Coñecer os obxectivos, contidos curriculares e criterios de avaliación da Educación Infantil.Capacitar aos docentes para que aprendan a promover e facilitar as aprendizaxes na primeira infancia, desde unha perspectiva globalizadora e integradora das diferentes dimensións cognitiva, emocional, psicomotora e volitiva.Deseñar e regular espazos de aprendizaxe en contextos de diversidad que atendan ás singulares necesidades educativas dos estudantes, á igualdade de xénero, á equidad e ao respecto aos dereitos humanos. |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A1 A2 A3
|
B2 B7 B8 B9 B12 B13
|