Traballos tutelados |
De forma individual darán contestación ás preguntas propostas por cada tema que serán enviadas e corrixidas por medio da plataforma faitic e levarán nota numérica.
Tamén presentarán exercicios de elaboración de unidades didácticas e encadramento de elementos por apartados seguindo unha plantilla. |
10 |
Presentacións/exposicións |
Presentación y defensa de la Unidad Didáctica seleccionada ou doutro tipo de traballo: Traballo por proxectos, maletas pedagóxicas; Elaboración de recursos para traballar temáticas de CCSS; Experiencias de CCSS para aplicar en Educación Infantil; Traballo con libros, contos, cancións e propostas para traballar as CCSS en infantil.
Aquí terase en conta os seguintes apartados: a)exposición
b)traballo escrito
c)titorización
d)Autoavaliación |
30 |
Probas de resposta curta |
Realizaranse dous parciais con preguntas de resposta curta, que se extraerán das preguntas que previamente cada alumno/a foi entregando por plataforma faitic no prazo indicado e corrixidas individualmente. |
50 |
O alumnado realizará dous parciais repartíndose a materia en dous bloques. No caso de que estean aprobados os dous parciais non habería que acudir ao exame final. Cando a materia quede suspensa establecerase un sistema de recuperación no cal a profesora asesorará ao alumno/a e lle indicará unha serie de pautas para poder superala. Aquell alumnado que non poida asistir ás clases por motivos xustificados deberá seguir o proceso docente a través de FAITIC e deberá presentar os traballos como os demais compañeiros/as, para iso a profesora sempre estará disponible para resolver cantas dúbidas xordan. Tamén deberán realizar un traballo de aula ou ben en grupo ou ben individual. A asistencia será tida en conta, establecendo a profesora o criterio que considere máis oportuno para facer un seguimento da asistencia a clases. A cualificación final pode matizarse tendo en conta este aspecto. A profesora tamén proporá traballos voluntarios-extra. O alumnado que queira pode presentalos. Estes sempre van subir a cualificación final, nunca baixala. Aqueles alumnos/as que non presenten estes traballos non verán mermada, en absoluto, a súa cualificación final. |