1. BLOQUE 1. Desenvolvemento de experiencia seducativas e materiais didácticos da área |
Elementos para a programación didáctica nas Ciencias Sociais na Educación Infantil.
Actividadades para a Didáctica das Ciencias Sociais en EducaciónInfantil.
Elaboración e defensa dunha Unidade Didactica en Coñecemento do Medio.
Erros comúns nas Unidades Didácticas.
Contidos curriculares do ámbito do contorno. Selección e adecuación dos contidos do contorno no proceso evolutivo do neno/a de infantil. Dificultades dos nenos de infantil para adquirir as nocións máis abstractas de normas, valores, política, etc.
A Metodoloxía globalizadora en educación infantil, a base dunha boa asimilicación e aprendizaxe polo sincretismo infantil: Traballo por proxectos de Kilpatrick; Método de descubrimento; ABP (aprendizaxe baseada en problemas); Centro de Interese de Decroly, etc.
*Recursos e materiais. Propostas editoriais e propostas dun profesor programador e non aplicador. Clasificación do material e tipos. |
2. BLOQUE 2. Epistemoloxía e contido da área de Ciencias Sociais |
Introdución ás Ciencias Sociais: concepto e trazos que as caracterizan. Cales son as Ciencias Sociais? Definicións.
As Ciencias Sociais na Escola: contidos en Educación Infantil.
Ciencias que estudan as CCSS. Ciencia interdisciplinar axeitada para a percepción sincrética en educación infantil.
Axuste das Ciencias Sociais ás características psicoevolutivas dos nenos de infantil. Ata onde poden adquirir conceptos sociais e como ? |
Vocabulario da materia |
Adquisición dun vocabulario básico. |