Guia docente 2012_13
Facultad de Ciencias de la Educación
Grao en Educación Infantil
 Materias
  Didáctica da expresión plástica e visual
   Contidos
Tema Subtema
Modelos de investigación e de creatividade Elaboración artística didáctica para o desenvolvemento do enxeño, da inventiva, do pensamento orixinal e da imaxinación constructiva. Interpretación didáctica de obras artísticas na historia.Soporte teórico práctico e coñecemento da técnica.Arte e saber no pensamento divergente e creativo. Estudos creativos do debuxo e cor desde a didáctica.
A creatividade e a análise das formas A imaxinación nas estruturas tridimensionales e nos traballos de volume creativo. Incorporación didáctica das tecnoloxías da información e da comunicación e de todos os novos métodos informáticos aplicables no aula a este nivel.Xeración de novas ideas e conceptos artísticos, de novas asociacións entre ideas e de conceptos coñecidos, como productores de solucións originalesLa investigación e a creatividade dirixida. A investigación didáctica no referente á imaxinación na obra artística.Utilizar a creatividade como mellora da intelixencia persoal e de progreso da sociedade: descubrimento de pautas estéticas na obra de arte.
Investigación e creación na obra de arte Utilizar a originalidad na obra de arte: principio de adaptabilidad e posibilidades de realización concreta.Traballo de produción de ideas, conceptos, descubrimentos novos, orixinais e útiles, estéticos.Estudo da inventiva e didáctica nas nas Artes.Estudo de criterios para examinar cando unha obra é creativa.Optimización dos procesos creativos, estudo da calidade da obra respecto de a novidade que ofrece. Investigación, creación e innovación.
Introdución aos procesos de elaboración plástica e a súa relación co creatividade plástica infantil. Introdución ás dimensións espaciais e temporais nos procesos de elaboración plástica e a súa relación coa linguaxe plástica infantil. Espazo e representación espacial na expresión plástica e a súa didáctica, concepción no neno.A territorialidad en relación á experiencia artística e a súa didáctica.Fenomenología do espazo, fenomenología do tempo, características do espazo e a súa consideración no neno. O espazo e o tempo percibidos.Morfología do espazo e do tempo na expresión plástica.Estudo xenético e psico-evolutivo do desenvolvemento do neno e da súa capacidade expresiva, plástica e creativa.
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000