Guia docente 2012_13
Facultad de Ciencias de la Educación
Grao en Educación Infantil
 Materias
  Psicoloxía: Fundamentos psicolóxicos da intervención temperá
   Avaliación
  Descrición Cualificación
Traballos tutelados
Realización de traballos en pequeno grupo ou individuais sobre contidos da materia.
5
Traballos de aula Resumos do contido de videos ou artigos. Participaciónen debates, 12
Prácticas externas
Realización de prácticas de observación en centros, con aplicación de protocolos
30
Resolución de problemas e/ou exercicios de forma autónoma O alumnado terá que ler e resumir artigos e documentos relacionados coa materia 5
Eventos docentes e/ou divulgativos Descrición de contidos de charlas, conferencias, etc. 3
Probas de resposta longa, de desenvolvemento Probas para avaliación das competencias adquiridas que inclúen preguntas abertas sobre un tema. Os alumnos deben desenvolver, relacionar, organizar e presentar os coñecementos que teñen sobre a materia nunha resposta extensa.
<br>
45
 
Outros comentarios sobre a Avaliación

 



  1. Na  convocatoria de xullo, únicamente avaliaranse as competencias ou actividades non superadas na convocatoria

         correspondente ao seu cuatrimestre.


 


2. A avaliación para o alumnado non presencial constará dos seguintes elementos:


Exame final da parte teórica (5 puntos).


Prácticas  (3 puntos)


Exame dun traballo teórico ou teórico práctico sobre un tema a elixir do temario da materia (2 puntos). 






As actividades
probas ou competencias non superadas durante o cuadrimestre, poderán ser
recuperadas na convocatoria de xullo, manténdose as puntuacións previamente
acadadas.

Segundo a normativa
vixente, con independencia da súa asistencia ou non a clases, o alumnado gozará
de condicións equivalentes de avaliación

Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000