1. A asistencia e participación nas actividades de clase teóricas e actividades prácticas
2. A realización dun traballo monográfico e a aprendizaxe en grupo.
3. A resolución de cuestións e problemas prácticos que se recollerán nun dossier ao final do cuatrimestre.
4. A realización dun ejercicio escrito, a final de cuatrimestre, que consistirá nunha proba breve sen material.
Criterios de avaliación:
Criterios de avaliación de carácter xeral
Precisión conceptual cun nivel de adecuación e profundidade pertinente.
Asistencia, participación activa e implicación no desenvolvemento das actividades realizadas.
Colaboración no traballo realizado na clase teórica e nas actividades tuteladas.
Realización dunha proba escrita ó final do cuatrimestre.
Criterios de avaliación de carácter específico
Teoría
Precisión e dominio conceptual, nivel de análise crítico-reflexivo, amplitude e adecuación dos contidos abordados.
Coñecemento asentado e razoado de criterios didáctico-organizativos de aplicación no proceso de ensino-aprendizaxe co alumnado con necesidades específicas de apoio educativo.
Prácticas de aula.
Asistencia e desenvolvemento das prácticas.
Extensión, adecuación das actividades prácticas
Plantexamento e resolución de problemas e cuestións de investigación de forma creativa
Traballo grupal
Orixinalidade, contido desenrolado e claridade expositiva
Enxuizamento crítico fundamentado de problemas extraidos da práctica en relación ás necesidades específicas de apoio educativo.
Neste sistema de avaliación teranse en conta ás diferentes características persoais e profesionais do alumnado. Para elo, a principio de curso (a primeira quincena de clases), os alumnos matriculados deberán entregar ficha e elexir a opción (de entre as seguintes) ca que desexan ser avaliados
As actividades non superadas durante o cuadrimestre poderán ser recuperadas na convocatoria de xullo, manténdose as puntuacións previamente conseguidas.
Segundo a normativa vixente, con independencia da súa asistencia ou non a clases, o alumnado gozará de condicións equivalentes de avaliación. |