Código |
Descrición |
A1 |
Coñecer os obxectivos, contidos curriculares e criterios de avaliación da Educación Infantil |
A2 |
Capacitar os docentes para que aprendan a promover e facilitar as aprendizaxes na primeira infancia, desde unha perspectiva globalizadora e integradora das diferentes dimensións cognitiva, emocional, psicomotora e volitiva |
A12 |
Comprender a función, as posibilidades e os límites da educación na sociedade actual e as competencias fundamentais que afectan aos colexios de educación infantil e aos seus profesionais. Coñecer modelos de mellora da calidade con aplicación aos centros educativos |
B1 |
Capacidade de análise e síntese |
B2 |
Capacidade de organización e planificación |
B7 |
Resolución de problemas |
B8 |
Toma de decisións |
B9 |
Traballo en equipo |
B13 |
Razoamento crítico |
B14 |
Compromiso ético |
B19 |
Coñecemento doutras culturas e costumes |
B21 |
Motivación pola calidade |