Coñecer a evolución histórica da familia, os diferentes tipos de familias, de estilos de vida e educación no contexto familiar para poder interactuar coas familias. |
|
A10
|
B13
|
Poder levar a cabo e avaliar as accións dentro e fóra da escola destinadas á formación cidadá. |
|
A3
|
B1 B14
|
Adquirir habilidades para recoller información e analizala sobre os citados puntos a través do traballo autónomo e en equipo. |
saber facer | Saber estar / ser |
|
A11
|
B2 B6 B9
|
Competencias para tarefas colaboradoras: capacidade de escoitar e comprender aos demáis, capacidade (oral e escrita) para facerse entender, adaptación a calendarios de traballo e a cumprimentación das tarefas e os tempos, adaptar e reorganizar o traballo, asumir a responsabilidade propia e do grupo. |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A11
|
B1 B2 B3 B5 B6 B7 B8 B9 B11 B13 B14 B15 B16 B17 B18 B20 B21
|