Presentacións/exposicións |
Exposición, por grupos, diante do grupo mediano, e despois, por escrito, ao profesor, dos resultados da valoración de tres alumnos/as de educación infantil (3,4 e 5 anos), utilizando probas adaptadas a este alumnado co obxecto de detectar posibles déficits no desenvolvemento de un alumno/a e actuar en consecuencia. |
20 |
Outras |
Traballo autónomo tutelado relacionado cos contidos da materia |
30 |
Na convocatoria de Xullo, únicamente se avaliarán as competencias ou actividades non superadas na convocatoria correspondente ao seu cuadrimestre.
No caso de que algún estudante non poida ser obxecto dunha avaliación continua, nin o seu traballo poida ser titorizado polo docente, realizará unha proba sobre os contidos teóricos, que suporá o sesenta por cento da cualificación final, e outra sobre os contidos prácticos, que representará o corenta por cento da cualificación final. Para superar a materia será preciso que en cada unha das partes (teórica e práctica) acade un cincuenta por cento da cualificación establecida para cada parte. |