Resolución de problemas e/ou exercicios |
Participación na preparación, realización e revisión dos exercicios de aplicación/profundización, de resolución de problemas ou de prácticas de análises e comentario |
5 |
Traballos de aula |
Participación na elaboración e/ou presentación de propostas de solución para cuestións relativamente complexas relacionadas cos contidos básicos do programa. |
5 |
Probas prácticas, de execución de tarefas reais e/ou simuladas. |
Avaliación das competencias adquiridas na aplicación práctica dos coñecementos teóricos |
25 |
(*) O primeiro día de clase entregarase a última *concreción do ‘contrato de aprendizaxe’ que establece a *ficha e a guía docente mediante un *cronograma no que figurarán as semanas dedicadas a cada tema, as actividades a realizar e os días das probas teóricas e prácticas coas respectivas *puntuaciones. Devandito *cronograma quedará colgado *públicamente no ‘*corcho’ do despacho. Así mesmo facilitaranse algúns materiais básicos e esquemas ou guías de orientación elaborados polo profesor que faciliten a comprensión e o dominio das cuestións teóricas; tamén dispoñerán os *discentes de exercicios de aplicación resoltos e de traballos de comentario de textos para que todos os alumnos matriculados na *asignatura teñan modelos iniciais de referencia na solución das cuestións práctico-teóricas. Os traballos prácticos serán elaborados en grupos reducidos (de 3-5); os traballos ‘persoais’ tamén se realizarán *preferentemente en grupos reducidos. A extensión será de 3-6 *carillas de *folio (nunca poderán exceder as nove *carillas). Para a realización e entrega de ambos traballos é condición necesaria a asistencia ás sesións de *planificación nas horas de *tutoría especializada no aula os días sinalados no *cronograma e a discusión-*revisión do *borrador en *tutoría especializada individual e *presencial. Admitiranse traballos e prácticas entregados como máximo unhas *emana despois do día sinalado, e cunha *penalización de 0.25 puntos. Ao finalizar o estudo de cada un dos catro temas poderase realizar unha proba parcial (*liberatoria) con cuestións teóricas e/ou prácticas. Para presentarse á terceira proba parcial é necesario realizar algunha das dous anteriores. A cuarta proba parcial realizarase o día sinalado para o exame ‘final’. Ese día, todos os *discentes que seguiron o sistema de avaliación continua poderán repetir unha das tres anteriores (aquela que mellor lle acomode para mellorar a cualificación). Os traballos son só actividades da avaliación ‘continua’. As alumnas e os alumnos que non poidan participar *habitualmente nas sesións de teoría ou nas das clases práctico-teóricas deberán negociar co profesor actividades alternativas para conseguir a *puntuación *adscrita a devandita participación. Por outra banda, todos os *discentes matriculados nesta *asignatura poderán elixir como alternativa de avaliación un exame final global con cuestións teóricas (catro puntos) e prácticas (seis puntos). Nese caso dispoñerán dun mínimo de catro horas.
|