(*)Tema 2.- O PROCESO DE INVESTIGACIÓN COMERCIAL. |
(*) |
(*)Tema 4.- Os ESTUDOS DE MERCADO TURÍSTICOS. |
(*)4.1. Os estudos de mercado na contorna turística.4.2. Identificación do problema e obxectivos de estudo.4.3. Deseño xeral da investigación.4.4. Recolección, *tabulación e análise de datos.4.5. Preparación de conclusións e informe. |
(*)Tema 6.- ESCALAS DE MEDICIÓN NO SECTOR TURÍSTICO. |
(*)6.1. Medición e escalas.6.2. Escalas de medida.6.3. Escalas de actitude.6.4. Outras *tipologías de escalas de medida. |
(*)Tema 8.- PREPARACIÓN DOS DATOS PARA A ANÁLISE DE DATOS TURÍSTICOS. |
(*)8.1. Etapas no proceso de preparación dos datos.8.2. *Codificación.8.3. Creación do *fichero.8.4. Análise de *consistencia.8.5. *Ponderación do *fichero. |