Guia docente 2011_12
Facultad de Química
Grao en Química
 Materias
  Química analítica II
   Competencias de materia
Resultados previstos na materia Tipoloxía Resultados de Formación e Aprendizaxe
(*)Xustificar os principios básicos da análise *instrumental e o seu campo de aplicación en base ás características do *analito e de aplicación
saber
saber facer
A1
A4
A17
B1
B2
B3
B6
B9
B12
(*)Elixir a técnica *instrumental máis adecuada en función do tipo de *analito a determinar
saber
saber facer
A2
A4
A17
A19
A22
B1
B2
B3
B4
B6
B9
B11
B12
B13
(*)Explicar os principais *parámetros de calidade dun método *analítico
saber
saber facer
A4
A17
A19
A23
A29
B1
B2
B3
B4
B5
B6
B9
(*)Suscitar as bases experimentais, preparación e utilización de patróns (*adición *estándar, patrón interno) para levar a cabo a *calibración dos *distinctos instrumentos
saber
saber facer
A17
A19
A20
A21
A22
A25
A26
A27
A28
A29
B1
B2
B3
B4
B5
B6
B7
B8
B12
B13
B14
(*)Calcular e interpretar o significado dos distintos *parámetros de *calibración dun método *instrumental
saber
saber facer
A17
A19
A20
A21
A22
A26
A28
A29
B3
B4
B5
B6
B7
B8
B9
B12
B13
B14
(*)Explicar os fundamentos e o campo de aplicación das técnicas *espectroscópicas, *electroquímicas e de separación (*cromatogra´*ficas e *electroforéticas)
saber
saber facer
A1
A2
A4
A17
A18
A19
A23
A24
B1
B2
B3
B4
B7
B8
B9
B10
B11
B14
B15
(*)Describir os distintos instrumentos, os seus compoñentes básicos e función de cada un deles para levar a cabo medidas *espectroscópicas e *electroquímicas así como no seu caso xustificar o tipo de separación empregada
saber
saber facer
A4
A17
A18
A21
A23
A24
A26
A27
B1
B2
B3
B4
B7
B8
B9
B10
B11
B12
B13
(*)Distinguir e suscitar posibles campos de aplicación das técnicas *espectroscópicas, *electroquímicas e de separación
saber
saber facer
A1
A2
A4
A17
A18
A19
A24
B1
B2
B3
B4
B7
B8
B9
B10
B11
B13
B14
(*)Poñer en marcha e aplicar técnicas *espectroscópicas e *electroquímicas para levar a cabo a *determinación de *analitos diversos
saber
saber facer
Saber estar / ser
A4
A17
A18
A19
A21
A22
A23
A24
A25
A26
A27
A28
A29
B1
B2
B4
B5
B6
B7
B8
B11
B12
B13
B14
B15
B16
B17
B18
(*)Poñer en marcha e aplicar técnicas *cromatogra´*ficas con distintos modos de *detección para a separación, identificación e *cuantificación de *analitos diversos
saber
saber facer
Saber estar / ser
A4
A11
A15
A17
A20
A21
A22
A24
A25
A26
A27
A28
A29
B1
B2
B4
B5
B6
B7
B8
B11
B12
B13
B14
B15
B16
B17
B18
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000