Resultados previstos na materia |
Tipoloxía |
Resultados de Formación e Aprendizaxe |
Operar con vectores, distancias e ángulos. |
|
A22 A29
|
B6 B7 B9
|
Formular modelos matriciais para abordar problemas de distintas ramas da Ciencia. |
|
A22 A29
|
B5 B6 B9
|
Buscar información sobre as propiedades (físicas, químicas, perigosidade, etc.) das substancias químicas. |
|
A20
|
B4 B5
|
Resolver sistemas de ecuacións lineais utilizando paquetes de cálculo simbólico e numérico. |
|
A22 A29
|
B5 B7
|
Aplicar as normas de seguridade e hixiene no laboratorio químico. |
|
A25
|
B7
|
Dominar as propiedades das matrices e da súa aplicación para a formulación e resolución de sistemas de ecuacións lineais. |
|
A29
|
B7 B9
|
Operar correctamente con números reais e complexos. |
|
A22 A29
|
B6 B7
|
Realizar con soltura cálculos de límites, continuidade, derivadas e integrais de funcións reais de variable real e de derivadas parciais de funcións de varias variables. |
|
A22 A29
|
B7
|
Identificar problemas reais que poden ser abordados mediante o cálculo diferencial e integral e resolvelos con estas técnicas. |
|
A22 A29
|
B6 B7 B9 B14
|
Analizar e representar funcións, sabendo deducir propiedades das mesmas a partir das súas gráficas. |
|
A29
|
B7
|
Formular e resolver problemas de optimización. |
|
A29
|
B7 B9 B14
|
Calcular integrais de liña de campos escalares e vectoriais e coñecer a súa conexión con conceptos da Física. |
|
A29
|
B7
|
Manexar con soltura algún paquete informático de cálculo simbólico para resolver problemas de cálculo diferencial e integral. |
|
A22
|
B5 B7
|
Expresar con soltura, de forma oral e escrita, conceptos matemáticos. |
|
A23
|
B1 B3 B4 B5 B8 B12 B13 B14 B15
|
Realizar unha valoración dos riscos asociados ao uso de substancias químicas. |
|
A20 A25
|
B7
|
Manexar sólidos e líquidos de modo seguro a temperatura ambiente na atmosfera do laboratorio. |
|
A25
|
B7
|
Eliminar os residuos xerados no laboratorio de forma axeitada. |
|
A25
|
B7
|
Manexar correctamente o material común no laboratorio químico. |
|
|
B7
|
Calibrar os equipos experimentais e utilizar patróns cando sexa necesario. |
|
A26
|
B7
|
Determinar algunhas propiedades das substancias químicas: punto de fusión, punto de ebulición, viscosidade, densidade, tensión superficial, calor específica. |
|
A27
|
B6
|
Preparar disolucións. |
|
A1
|
B7
|
Separar os compoñentes de mesturas, tanto homoxéneas coma heteroxéneas. |
|
A9 A19
|
B7
|
Predicir e comprobar como un equilibrio se altera por adición ou eliminación de reactivos, cambios de volume, presión ou temperatura. |
|
A2
|
B7
|
Interpretar os resultados do traballo de laboratorio e relacionalos coas teorías axeitadas. |
|
A28
|
B7 B14
|
Realizar as operacións matemáticas necesarias para cuantificar os procesos levados a cabo no laboratorio. |
|
A22 A29
|
B6 B7
|
Interpretar os datos derivados das medidas realizadas no laboratorio. |
|
A28 A29
|
B14
|
Elaborar un caderno de laboratorio que rexistre de modo sistemático todos os sucesos e cambios observados no desenvolvemento do traballo de laboratorio. |
|
A27
|
B1
|
Manexar as técnicas e a instrumentación científico-técnica da bioquímica e a bioloxía molecular. |
|
A15
|
B7
|
Separar, illar, identificar e cuantificar as distintas biomoléculas. |
|
A15 A19
|
B7
|