Guia docente 2011_12
E.U. de Estudios Empresariales
Máster Universitario en Comercio Internacional
 Materias
  Traballo Fin de Máster
   Atención personalizada
Metodoloxías Descrición
Proxectos (*)O alumno dispoñerá de sesións de apoio:1. Orientacións:- Estrutura e metodoloxía global. Necesidades de información. *Enfoque de posibles proxectos. Análise e *diagnóstico. *Revisión xeral de fontes de información. Estratexias para o proxecto. Caso xeral para orientación proxecto.2. Avances:- Elección, ou no seu caso, *adjudicación de proxectos.- Presentación de necesidades de información con índice *tentativo.- Proposta de fontes.- *Seguimiento da elaboración da análise.- *Seguimiento da elaboración do *diagnóstico.- *Seguimiento da elaboración das estratexias.- *Seguimiento da elaboración de liñas xerais de *implantación.- *Seguimiento xeral da elaboración de contidos. 3. *Tutorías.- Apoio xeral á elección do proxecto.- Apoio á procura de fontes.- Apoio xeral ao tratamento de datos e información.- Apoio na elaboración da análise.- Apoio na elaboración das posibles estratexias.- Apoio xeral a liñas de *implantación.- Apoio xeral á presentación do proxecto.
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000