Guia docente 2011_12
E.U. de Estudios Empresariales
Máster Universitario en Comercio Internacional
 Materias
  Márketing Internacional
   Contidos
Tema Subtema
(*)Introdución (*)*Marketing global e internacional
(*)Estratexias de *internacionalización (*)Proceso de decisión de *internacionalización.Valoración da contorna de *marketing internacional.Formas de entrada en mercados exteriores.Dimensións do programa de *marketing internacional.
(*)*Segmentación e *posicionamiento (*)*Segmentación de mercados internacionais.Estratexia de *posicionamiento.Tipos de *posiconamiento.
(*)*Protocolo nos negocios internacionais (*)Relacións, usos sociais e imaxe.*Protocolo nos negocios: práctica
(*)Estratexias de *marketing no mercado internacional (*)Política internacional de produto.A marca internacional: desenvolvemento de marcas, identidade e valor de marca.*Promoción comercial na *internacionalización.Política de *fijación de prezos.Decisións de distribución e do equipo de vendas
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000