Guia docente 2011_12
E.U. de Estudios Empresariales
Máster Universitario en Comercio Internacional
 Materias
  Dirección Internacional da Empresa e os Mercados no Mundo
   Competencias de materia
Resultados previstos na materia Tipoloxía Resultados de Formación e Aprendizaxe
Obter as bases para poder planificar e desenvolver unha estratexia comercial con coherencia na internacionalización da empresa.
saber
saber facer
A3
A11
B3
B25
B26
Adquirir a capacidade de afrontar unha investigación de mercados internacional, baseada nunha metodoloxía previamente definida e utilizando unhas fontes de información recoñecidas e de contrastado prestixio. Incluíndo a capacidade de tratar a información obtida así como a súa presentación.
saber
saber facer
A3
A11
B4
B26
Coñecer os principais mercados, así como identificar os mercados potenciais, as súas características, os seus recursos, as súas capacidades, así como ás oportunidades de negocio que teñen asociadas
saber
A3
A12
B3
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000