Estudo de casos/análises de situacións |
ESTUDO DE CASOS, ANÁLISES DE SITUACIÓNS E PRESENTACIÓNS. Análise dun feito, problema ou suceso real coa finalidade de coñecelo, interpretalo, resolvelo, xerar hipóteses, contrastar datos, reflexionar, completar coñecementos, diagnosticalo e adestrarse en procedementos alternativos de solución. Ademais realizarase a exposición por parte do alumnado ante o docente e/ou un grupo de estudantes dun tema sobre contidos da materia ou dos resultados dun caso, traballo, ... Pódese levar a cabo de xeito individual ou en grupo. |
30 |
Resolución de problemas e/ou exercicios |
RESOLUCION DE PROBLEMAS, EXERCICIOS Ou SIMILAR: Actividade na que se formulan problemas e/ou exercicios relacionados coa materia. O alumno debe desenvolver as solucións adecuadas ou correctas mediante a exercitación de rutinas, a aplicación de fórmulas ou algoritmos, a aplicación de procedementos de transformación da información dispoñible e a interpretación dos resultados. |
10 |
Para superar la asignatura se requiere satisfacer dos condiciones: (1) obtener una puntuación mínima de 5 puntos en el conjunto de las pruebas a evaluar y (2) obtener como mínimo 4,5 puntos en el examen final (puntuado sobre 10). La puntuación obtenida por la participación así como la realización y entrega de todas aquellas tareas establecidas por el profesor (casos, ejercicios, supuestos, exposiciones, memorias, …), se mantiene en la convocatorias de Junio y Julio del curso académico en vigor pero NO se guardará para cursos sucesivos. Los alumnos que no puedan seguir la evaluación continua serán examinados
mediante una prueba escrita valorada sobre 10 puntos, que no necesariamente
coincidirá con la del resto de los alumnos. En este caso, los alumnos deben
indicar expresamente su imposibilidad para seguir la evaluación continua a
principio de curso (durante el mes de enero de 2012). |