Guia docente 2011_12
Facultad de Filología y Traducción
Máster Universitario en Edición
 Materias
  Prácticas en Empresas
   Competencias de titulación
Código Descrición
A1 Saber aplicar os coñecementos adquiridos no ámbito da edición nos seus aspectos históricos, técnicos e financeiros.
A2 Reflexionar sobre os aspectos complexos que rodean o mundo da edición (económicos, sociais, ideolóxicos e técnicos).
A3 Capacidade para crear ou reconverter unha empresa editorial ou calquera empresa auxiliar do mundo da edición.
A4 Capacidade para deseñar e desenvolver coleccións.
A5 Capacidade para deseñar formatos, tipografías, tipos de cubertas, etc.
A6 Capacidade para optar, segundo sexa o produto, por unha saída en formato impreso ou dixitalizado.
A7 Capacidade para realizar estudos de mercado relacionados coa edición.
B2 Ser capaz de integrar coñecementos de campos de estudo diversos.
B4 Aplicar os seus coñecementos e habilidades na resolución de problemas en contornas novas ou non familiares en contextos interdisciplinares.
B7 Ter capacidade para organizar o traballo, planificar e xestionar o tempo, así como para resolver problemas de forma efectiva.
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000