Resolución de problemas e/ou exercicios |
Asistencia, seguimento e participación nas clases dedicadas a resolver os exercicios e os problemas propostos. |
10 |
Debates |
Preparación e participación activa nas sesións de debate que se propoñan ó longo do curso. |
25 |
Probas de resposta curta |
Realización de probas escritas específicas nas que se demostre coñecementos conceptuais. |
10 |
Prevense dúas posibilidades de avaliación: continua e única. A primeira, recomendada para todo o alumnado, prevé as actividades que se describen na táboa anterior. O alumnado que decida non acollerse a este tipo de avaliación fará un exame global de toda a materia ao final do cuadrimestre, na data oficial fixada polo decanato. Ao principio de curso debe escollerse o sistema a seguir.
Todo o alumnado que non supere a materia satisfactoriamente terá unha segunda oportunidade. Tanto para os que opten pola avaliación continua coma para os que elixan avaliación única, esta segunda oportunidade constará dunha proba escrita sobre os contidos da materia, cunha parte conceptual e outra de razoamento e argumentación. Para os de avaliación continua non se terán en conta as cualificacións parciais obtidas durante o curso. A proba terá lugar no mes de xullo, na data oficial fixada polo decanato. |