Guia docente 2011_12
Facultad de CC. Sociales y de la Comunicación
Grao en Publicidade e Relacións Públicas
 Materias
  Técnicas de comunicación electoral e institucional
   Avaliación
  Descrición Cualificación
Probas prácticas, de execución de tarefas reais e/ou simuladas. Se valorará con 0,50 puntos cada una de las seis prácticas de taller y simulación programadas, asignando de este modo una puntuación total para este apartado de 3 puntos 30
Probas de resposta longa, de desenvolvemento Todos los alumnos deberán superar un examen final, de carácter escrito, que constará de dos preguntas de desarrollo 40
Traballos e proxectos Se valorará la realización de dos trabajos grupales, uno relacionado con aspectos de la comunicación político-electoral y otro con la comunicación y publicidad público-institucional 30
 
Outros comentarios sobre a Avaliación
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000