Guia docente 2011_12
Facultad de CC. Sociales y de la Comunicación
Grao en Publicidade e Relacións Públicas
 Materias
  Avaliación da eficacia publicitaria
   Contidos
Tema Subtema
Tema 1. Delimitación do concepto de eficacia 1.1. Antecedentes históricos do concepto.
1.2. Aproximación teórica.
1.3. Definición de eficacia publicitaria e conceptos relacionados.
Tema 2. A importancia da eficacia no contexto actual. 2.1. A eficacia da publicidade no contexto da libre compentecia.
2.2. A creatividade eficaz.
2.3. O panorama mediático actual.
2.4. Os hábitos de consumo.
2.5. Os resultados das campañas publicitarias.
Tema 3. A eficacia publicitaria no proceso de planificación estratéxica. 3.1. A relación entre obxectivos, estratexia e eficacia.
3.2. A subordinación de elementos.
3.3. As fases do proceso estratéxico. Decisións eficaces.
Tema 4. Técnicas baseadas nos medios. 4.1. Investigacións pre-campaña.
4.2. Investigacións sobre recepción.
4.3. Investigacións pos-campaña.
Tema 5. Técnicas baseadas no proceso publicitario. 5.1. O copy-testing.
5.2. Outras fórmulas.
Tema 6. Técnicas baseadas no receptor. 6.1. Técnicas cognitivas, afectivas e de actitude.
6.2. Modelos baseados no estudo do comportamento.
Tema 7. Desenvolvemento de novas técnicas 7.1. A medición da eficacia on-line.
7.2. Deseño de novas fórmulas.
Tema 8. Os premios á eficacia publicitaria. 8.1. Bases dos premios.
8.2. ¿Cómo presentarse?
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000