Guia docente 2011_12
Facultad de CC. Sociales y de la Comunicación
Grao en Publicidade e Relacións Públicas
 Materias
  Avaliación da eficacia publicitaria
   Competencias de materia
Resultados previstos na materia Tipoloxía Resultados de Formación e Aprendizaxe
Coñecemento da importancia da eficacia no proceso da actividade publicitaria.
saber
A5
Recoñecer os obxectivos como punto de partida na medición da eficacia dunha campaña.
saber
A3
A5
Coñecemento e aplicación das distintas técnicas de medición da eficacia publicitaria.
saber
A9
Capacidade e habilidade para delimitar os obxectivos dunha campaña.
saber facer
A15
Saber interpretar os resultados no proceso de avaliación dunha campaña.
saber facer
A15
Avaliación e seguemento do resultado dunha campaña en función do orzamento.
saber facer
A15
Capacidade e habilidade para avaliar unha campaña en función dos medios.
saber facer
A15
Capacidade e habilidade para avaliar unha campaña en función da mensaxe.
saber facer
A16
Capacidade de interpretar e analizar o contorno socio-económico.
Saber estar / ser
B1
Preparación para asumir o risco na toma de decisións en función dos obxectivos.
Saber estar / ser
B13
Capacidade de fixar obxectivos relacionando causa e resultados.
Saber estar / ser
B5
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000