Resultados previstos na materia |
Tipoloxía |
Resultados de Formación e Aprendizaxe |
Recoñecer e analizar os diferentes elementos que compoñen o proceso de comunicación persuasiva de carácter político
|
|
A1
|
|
Adquirir a capacidade de conceptualización do fenómeno da propaganda política |
|
A1
|
|
Avaliar os procesos estratéxicos da comunicación política |
|
A3
|
|
Comprender os diferentes modelos e formas das técnicas de propaganda política |
|
A4
|
|
Aprender a coñecer e a clasificar os diferentes estadios do proceso de comunicación propagandística, de acordo coas teorías aplicables |
|
A4
|
|
Coñcer os diferentes actores públicos e privados que interveñen na comunicación con intencionalidade política |
|
A5
|
|
Interpretar e definir as diferentes teorías e técnicas que se aplican en distintos contextos da comunicación política |
|
A17
|
|
Capacidade crítica para analizar e avaliar a comunicación estratéxica das organizacións políticas |
|
A17
|
|
Capacidade de adaptación e aprendizaxe das técnicas propagandísticas das organizacións |
saber facer | Saber estar / ser |
|
|
B1
|
Capacidade de desenvolver actividades creativas de carácter persuasivo respectando a transparencia e os principios democráticos |
saber facer | Saber estar / ser |
|
|
B2
|
Habilidade para innovar e crear coñecementos con capacidade de desenvolvemento económico e profesional |
saber facer | Saber estar / ser |
|
|
B3
|
Destrezas para traballar de forma coordinada en equipos das diferentes dimensións do proceso de creación de campañas propagandísticas |
saber facer | Saber estar / ser |
|
|
B5
|
Comprender e respectar a pluralidade de opinións, pareceres e habilidade para xerar consensos |
|
|
B6
|
Preparación para decidir sen medo ao fracaso e a frustración profesional |
saber facer | Saber estar / ser |
|
|
B7
|
Capacidade para ter unha visión crítica da comunicación propagandística |
|
|
B8
|
Capacidade para establecer criterios para formular obxectivos e as súas posibles consecuencias e efectos |
saber facer | Saber estar / ser |
|
|
B9
|
Asumir a máxima responsabilidade ética de acordo coas relgas do xogo político nunha sociedade democrática |
|
|
B10
|
Capacidade de autoxestión e planfiicacións das tarefas |
saber facer | Saber estar / ser |
|
|
B11
|
Capacidade e habilidade para aplicar e desenvolver técnicas que contribúan á mellora da imaxe corporativa e á reputación dunha organización. |
|
|
|