Guia docente 2011_12
Facultad de CC. Sociales y de la Comunicación
Grao en Publicidade e Relacións Públicas
 Materias
  Deontoloxía da comunicación
   Contidos
Tema Subtema
(*)1. Introdución ao concepto de *Deontología da comunicación e a publicidade. 2. Dereito á información, dereito á libre competencia, dereitos do *consumidor. Normas xurídicas que regulan o *ecosistema informativo3. A *regulación das relacións do sistema de comunicación. As comisións de ética e os órganos de *autorregulación como alternativa. 4. A linguaxe xurídica e a linguaxe ética. Os límites ao exercicio da liberdade de expresión5. Relacións do profesional coa organización, cos medios e cos *anunciantes 6. Verdade e *persuasión en publicidade e *RR.PP.7. Dereito ao honor, á intimidade e propia imaxe8. Formas lícitas e *ilícitas de publicidade: *comparativa, indirecta, encuberta...9. Suxeitos especiais da publicidade: muller e infancia (*)
(*)2. Dereito á información, dereito á libre competencia, dereitos do *consumidor. Normas xurídicas que regulan o *ecosistema informativo (*)
(*)3. A *regulación das relacións do sistema de comunicación. As comisións de ética e os órganos de *autorregulación como alternativa. (*)
(*)4. A linguaxe xurídica e a linguaxe ética. Os límites ao exercicio da liberdade de expresión (*)
(*)5. Relacións do profesional coa organización, cos medios e cos *anunciantes (*)
(*)6. Verdade e *persuasión en publicidade e *RR.PP. (*)
(*)7. Dereito ao honor, á intimidade e propia imaxe (*)
(*)8. Formas lícitas e *ilícitas de publicidade: *comparativa, indirecta, encuberta... (*)
(*)9. Suxeitos especiais da publicidade: muller e infancia (*)
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000