(*)1. Introdución ao concepto de *Deontología da comunicación e a publicidade. 2. Dereito á información, dereito á libre competencia, dereitos do *consumidor. Normas xurídicas que regulan o *ecosistema informativo3. A *regulación das relacións do sistema de comunicación. As comisións de ética e os órganos de *autorregulación como alternativa. 4. A linguaxe xurídica e a linguaxe ética. Os límites ao exercicio da liberdade de expresión5. Relacións do profesional coa organización, cos medios e cos *anunciantes 6. Verdade e *persuasión en publicidade e *RR.PP.7. Dereito ao honor, á intimidade e propia imaxe8. Formas lícitas e *ilícitas de publicidade: *comparativa, indirecta, encuberta...9. Suxeitos especiais da publicidade: muller e infancia |
(*) |
(*)2. Dereito á información, dereito á libre competencia, dereitos do *consumidor. Normas xurídicas que regulan o *ecosistema informativo |
(*) |
(*)4. A linguaxe xurídica e a linguaxe ética. Os límites ao exercicio da liberdade de expresión |
(*) |
(*)6. Verdade e *persuasión en publicidade e *RR.PP. |
(*) |
(*)8. Formas lícitas e *ilícitas de publicidade: *comparativa, indirecta, encuberta... |
(*) |