Código |
Descrición |
A1 |
Competencias interpretativa e operativa da comunicación como realidade e como campo de estudo |
A3 |
Competencias socioculturais: Coñecemento dos procesos sociopsicolóxicos que afectan ao desenvolvemento da comunicación en xeral, os específicos da comunicación publicitaria e os propios das relacións co público |
A4 |
Coñecemento da estrutura dos medios publicitarios: características, tipoloxías e problemáticas |
A5 |
Coñecemento teórico práctico da publicidade e das relacións públicas tanto nos seus procesos como nas súas estruturas organizativas ou redes sociais |
A7 |
Competencias imaxinativas e coñecemento dos métodos do pensamento creador e a súa aplicación no proceso de comunicación, na publicidade e/ou nas relacións públicas |
A12 |
Competencia ou alfabetización dixital: capacidade e habilidade para utilizar as tecnoloxías e técnicas comunicativas, nos distintos medios ou sistemas mediáticos combinados e interactivos (multimedia) e para a creación en novos soportes |
A13 |
Destrezas sobre o entorno: Capacidade de describir e diagnosticar as cuestións fundamentais da comunicación na sociedade contemporánea |
A14 |
Coñecemento das estratexias e procesos encamiñados á creación e realización de mensaxes publicitarias nos distintos soportes e medios de comunicación |
A16 |
Destrezas expresivas: capacidade e habilidade para dar forma creativa á mensaxe. Realización de pezas publicitarias básicas e supervisión da súa produción definitiva |
B1 |
Competencia interpretativa do entorno: capacidade para interpretar, analizar e interpretar o entorno económico, político, socio-cultural, tecnolóxico e comunicativo |
B3 |
Capacidade de analizar os elementos da comunicación e xerar os coñecementos nesta disciplina |
B4 |
Capacidade de análise, de síntese e de xuízo crítico |
B6 |
Capacidade para administrar o tempo, con habilidade para a organización de tarefas |
B8 |
Competencias creativas: capacidade para a creatividade, a innovación e a adaptación ao cambio |
B9 |
Capacidade de adaptación aos obxectivos organizativos e de traballo en equipo |
B10 |
Capacidade de relacionarse coas persoas e coa contorna desde a identidade e os valores organizativos |
B11 |
Capacidade de asumir o liderado en proxectos, xeríndoos eficientemente e asumindo compromisos de responsabilidade social |
B12 |
Capacidade para o traballo en equipo a través da comunicación oral e escrita |
B13 |
Preparación para asumir o risco na toma de decisións |