Código |
Descrición |
A5 |
Coñecemento teórico práctico da publicidade e das relacións públicas tanto nos seus procesos como nas súas estruturas organizativas ou redes sociais |
A9 |
Coñecemento das perspectivas e metodoloxías de investigación dos axentes e entornos implicados na comunicación así como das metodoloxías e técnicas de investigación dos suxeitos e elementos da comunicación publicitaria e das relacións públicas. |
A10 |
Coñecemento das estratexias, e o seu desenvolvemento creativo, aplicables nas institucións e empresas públicas e privadas, así como das metodoloxías necesarias para a súa análise, auditoría e avaliación |
A11 |
Estudo do departamento de comunicación nas empresas e institucións e das habilidades e técnicas necesarias para a súa dirección de comunicación e, en especial, da xestión do coñecemento e dos intanxibles da empresa. Coñecemento teórico e práctico das técnicas de xestión en empresas de comunicación |
A15 |
Capacidade e habilidade para establecer a planificación publicitaria fixando obxectivos, definindo público obxectivo, suscitando estratexias e controlando a súa xestión comunicativa |
A16 |
Destrezas expresivas: capacidade e habilidade para dar forma creativa á mensaxe. Realización de pezas publicitarias básicas e supervisión da súa produción definitiva |
B2 |
Coñecemento das estruturas organizativas, corporativas e institucionais cos seus respectivos papeis na comunicación social mediada |
B4 |
Capacidade de análise, de síntese e de xuízo crítico |
B5 |
Capacidade de fixar obxectivos relacionando causas e efectos |
B6 |
Capacidade para administrar o tempo, con habilidade para a organización de tarefas |
B9 |
Capacidade de adaptación aos obxectivos organizativos e de traballo en equipo |
B11 |
Capacidade de asumir o liderado en proxectos, xeríndoos eficientemente e asumindo compromisos de responsabilidade social |
B12 |
Capacidade para o traballo en equipo a través da comunicación oral e escrita |
B13 |
Preparación para asumir o risco na toma de decisións |
B14 |
Capacidade para a xestión económica e orzamentaria no ámbito da súa actividade |