Guia docente 2011_12
Facultad de CC. Sociales y de la Comunicación
Grao en Publicidade e Relacións Públicas
 Materias
  Creatividade publicitaria
   Competencias de materia
Resultados previstos na materia Tipoloxía Resultados de Formación e Aprendizaxe
(*)Conocer las tipologías de estrategias crerativas publicitarias y sus elementos
saber
A10
A14
B1
(*)Capacidad de expresión oral y escrita en la presentación de ideas creativas
saber facer
Saber estar / ser
B4
B6
B8
B9
B12
(*)Capacidad de trabajar en grupo y resolver problemas para la presentación óptima de resultados creativos. Aceptar la toma de decisiones en conjunto
saber facer
Saber estar / ser
B4
B6
B8
B9
B12
B13
Competencias imaxinativas e coñecemento dos métodos do pensamento creador e a súa aplicación no proceso de comunicación, na publicidade e/ou nas relacións públicas
saber
A7
A14
B8
Conocer das estratexias, e o seu desenvolvemento creativo, aplicables nas institucións e empresas públicas e privadas, así como das metodoloxías necesarias para a súa análise, auditoría e avaliación
saber
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000