Código |
Descrición |
A7 |
Competencias imaxinativas e coñecemento dos métodos do pensamento creador e a súa aplicación no proceso de comunicación, na publicidade e/ou nas relacións públicas |
A10 |
Coñecemento das estratexias, e o seu desenvolvemento creativo, aplicables nas institucións e empresas públicas e privadas, así como das metodoloxías necesarias para a súa análise, auditoría e avaliación |
A14 |
Coñecemento das estratexias e procesos encamiñados á creación e realización de mensaxes publicitarias nos distintos soportes e medios de comunicación |
B1 |
Competencia interpretativa do entorno: capacidade para interpretar, analizar e interpretar o entorno económico, político, socio-cultural, tecnolóxico e comunicativo |
B4 |
Capacidade de análise, de síntese e de xuízo crítico |
B6 |
Capacidade para administrar o tempo, con habilidade para a organización de tarefas |
B8 |
Competencias creativas: capacidade para a creatividade, a innovación e a adaptación ao cambio |
B9 |
Capacidade de adaptación aos obxectivos organizativos e de traballo en equipo |
B12 |
Capacidade para o traballo en equipo a través da comunicación oral e escrita |
B13 |
Preparación para asumir o risco na toma de decisións |