Guia docente 2011_12
Facultad de CC. Sociales y de la Comunicación
Grao en Publicidade e Relacións Públicas
 Materias
  Creatividade publicitaria
   Competencias de titulación
Código Descrición
A7 Competencias imaxinativas e coñecemento dos métodos do pensamento creador e a súa aplicación no proceso de comunicación, na publicidade e/ou nas relacións públicas
A10 Coñecemento das estratexias, e o seu desenvolvemento creativo, aplicables nas institucións e empresas públicas e privadas, así como das metodoloxías necesarias para a súa análise, auditoría e avaliación
A14 Coñecemento das estratexias e procesos encamiñados á creación e realización de mensaxes publicitarias nos distintos soportes e medios de comunicación
B1 Competencia interpretativa do entorno: capacidade para interpretar, analizar e interpretar o entorno económico, político, socio-cultural, tecnolóxico e comunicativo
B4 Capacidade de análise, de síntese e de xuízo crítico
B6 Capacidade para administrar o tempo, con habilidade para a organización de tarefas
B8 Competencias creativas: capacidade para a creatividade, a innovación e a adaptación ao cambio
B9 Capacidade de adaptación aos obxectivos organizativos e de traballo en equipo
B12 Capacidade para o traballo en equipo a través da comunicación oral e escrita
B13 Preparación para asumir o risco na toma de decisións
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000